Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er pinsen over og jeg har oppsummuret litt for meg selv. Det er en av mine svigerslektninger jeg ikke kommer overens med. Det er ikke det at vi hater hverandre, vi har bare ikke kjemi. Hun er veldig snill og har mange gode kvaliteter. Men hun prater hele tiden og jeg kommer ikke til. Det ender med at jeg forer henne med spørsmål slik at hun får prate litt mer. Jeg klarer ikke å si noe; mitt interessefelt er et helt annet sted. Hun er veldig dominerende og høylytt. Jeg blir gal!

Men det er noen andre svigerslektninger jeg kommer godt overens med. Jeg klarer å åpne munnen og jeg synes det er en glede å være rundt dem.

Så konklusjonen er: det er ikke alle man klarer å skape god kontakt med. Og hva så? Det er bare å akseptere. Jeg trenger ikke å komme godt overens med hele verden.

Banal oppdagelse? Kanskje det. Men den oppdagelsen gjør det mye enklere å være sammen med denne personen i fire uker i sommer. Kanskje jeg til og med kan klare å komme inn med noen ord uten å begynne og stamme? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe, gratulerer. :-)

Hilsen Nøff.

Bella Dotte
Skrevet

Du har nettopp oppdaget Herodes Falsks drittfilter (dessverre ikke offentlig tilgjengelig i sin helhet lenger, men innledningen kan leses her:

(Stengt)
https://plus.google.com/115554933277217542276/posts/D8hkaUw1uf5
). Gratulerer!
Skrevet

Du har nettopp oppdaget Herodes Falsks drittfilter (dessverre ikke offentlig tilgjengelig i sin helhet lenger, men innledningen kan leses her:

(Stengt)
https://plus.google.com/115554933277217542276/posts/D8hkaUw1uf5
). Gratulerer!

He, he. Den var god. :-D

Skrevet

Hehe, gratulerer. :-)

Hilsen Nøff.

Takk nøff nøff. Livet blir jo bare bedre og bedre! (Rent bortsett fra nedturer, forvirring, dårlig selvtillitt, elendig selvfølelse, uforfylt romantisk liv og annet snadder. Bare bagateller!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...