Gå til innhold

tvangstanker

Anbefalte innlegg

Gjest levrone555
Skrevet

Heisann jeg har i 2 år slete med tvangstanker om å skade de jeg er glad i.Familien min.Noe jeg aldri kunne gjort.De er alt for meg.Uten de ville jeg aldri kunne levd.Hørt at de med tvangstanker er de som aldri skader noen.Tvangsnevrotikere er veldig snille,omsorgsfulle mennesker som i motsetning til alle andre mennesker som får slike tanker klare ikke vi la vær bekymre oss for disse tankene..Tvangstanker fører aldri til handling har jeg hørt pga dette er tanker man absolutt ikke vil utføre.dette er handlinger som er det siste man ønsker å utføre.Stemmer dette? uansett om man tenker kontinuerlig på noe så vil man ikke utføre dette så lenge man ikke vil? Det jeg har hørt.Jeg utførte ett lite eksperiment på meg selv,der jeg gjentok i flere timer hver dag i ukevis der jeg tenkte skarap bilen min opp med nøkkelen,selvfølgelig gjorde jeg aldri dette.Man utfører bare handlinger man selv ønsker.Vi menneske rkan tenke hva vi vil hele tiden ,men handler bare på de tankene man selv ønsker.Så ellers en undersøkelse der folk med normal hjerne har vist seg å ha innebygd en del i hjernen som hindrer oss i å skade andre,er bare folk som har skader i denne dele av hjernen som viser empati og følelser som kan utføreonde handlinger.Er du tvangsnevrotiker så vil vi aldri utføre onde handlinger for disse onde tankene og angsten dette medfører er ett tegn fra kroppen at dette er det siste vi vil utføre pga vi får så angst av dette.Hadde vi ville skadet noen hadde vi aldri gått rundt vært så redd for å gjøre det.Dette er handlinger som er det siste i verden en vil utføre.Men jeg lurer på jeg tar buspiron for angst helt supert.Tatt cipralex og,men den drepte sexlysten.Noen som vet om noen veldige gode kombinasjoner som nesten eliminerer tvangstanker mvh

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...