Gjest visn Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hei. Jeg har etter en konkurranse for en uke siden faatt vondt i forfoten, innenfor 4. taa (nest ytterst). Jeg kjenner det svaert lite ved gange, men ved rask löping paa forfot kjenner jeg det godt (Jeg klarer det, men det er ikke behagelig....) For 7 aar siden hadde jeg et tretthetsbrudd i taa-beinet, og fölelesen kjennes noe lik ut, men det er ikke saa vondt. Men jeg frykter/tenker at kanskje er det ikke like vondt fordi det er et begynnende tretthetsbrudd, og ikke et akutt oppstaatt brudd. Sist holdt jeg meg unna löping i 4-5 uker, og da var det bra etterpaa. Spörsmaalet er, hvis det er slik at det er et begynnende tretthetsbrudd, men foreölpig ikke er blitt saa ille som sist gang, kan man da forvente at med et par uker ro (altsaa kortere avlastningstid) kan det bli bra igjen (Forutsatt at man da begynner svaert forsiktig med löpetrening igjen) ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379930-begynnende-tretthetsbrudd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.