Gå til innhold

bipolar, personforstyr og borderline.

Anbefalte innlegg

frustrerte.c
Skrevet

Hvordan kan jeg ha alle 3. Bruker Lamictal 100mg morgen og 50mg kveld. flyr snart, tror dosen er for liten nå. Har tatt serumspeil den sier 12, ingen ide hva d vil si..

Er i et sammlivsbrudd så alt er bare kaos. Ikke nok med det men jeg angrer på valget. Han er inne på psykisk inst nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke alle 3, borderline hører til personlighetsforstyrrelse og kalles nå EUPF, emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. EUPF ser man ofte ved Bipolar. Får du oppfølging? Har du kontaktet din lege?

frustrerte.c
Skrevet

Du har ikke alle 3, borderline hører til personlighetsforstyrrelse og kalles nå EUPF, emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. EUPF ser man ofte ved Bipolar. Får du oppfølging? Har du kontaktet din lege?

Går til psykolog, hjelper ikke helt nå. Får ikke noe svar fra hun om dosering. Har vært "oppi" her før, da bar det rett til kjellers igjen..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Borderline er en personlighetsforstyrrelse, så du har i så fall to diagnoser. Denne kombinasjonen er ikke så sjelden.

Dosen med Lamictal er for liten. Døgndosen bør være 250-300 mg.

frustrerte.c
Skrevet

Borderline er en personlighetsforstyrrelse, så du har i så fall to diagnoser. Denne kombinasjonen er ikke så sjelden.

Dosen med Lamictal er for liten. Døgndosen bør være 250-300 mg.

Det forklarer jo en hel del av mine valg. Litt sent å forstå det..

Hjertelig takk for svar... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...