Gå til innhold

Dem driter i det, nhd og andre - haster

Anbefalte innlegg

Gjest Værsåsnilloghjelpmeg
Skrevet

Hei!

Jeg har lenge slitt med vondt i magen (Høyre side).

Har en tvillingcyste på den siden.

Var hos fastlegen og han sa at hvis det ble akutt vondt så skulle dem ringe legevakta.

Nå har jeg akutt vondt, ekstreme smerter på høyre side.

Og når jeg var på toalettet i går og tisset så kom det blod (har ikke menstruasjonen.)

Personalet her hørte når dem sa at de skulle ringe legevakta.

Men dem tok det ikke alvorlig.

Nå nå sitter jeg her, lei meg og har vondt.

Jeg gråter og har det skikkelig ille, men dem tar det ikke alvorlig.

Jeg vil bare ut her fra, men dem nekter å skrive meg ut.

Selv om jeg er her frivillig.

Hva skal jeg gjøre?

Må det virkelig gå så langt så til at jeg må fjerne denne eggstokken også på grunn av at dem ikke tok den fort nok?

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hvis du er der frivillig kan du gå derfra i dag.

Skrevet

Jeg tror kanskje du og personalet/behandler ikke har helt lik oppfattelse av hva som skal være feil med deg. Jeg tror du skal forsøke å slå deg til ro med at nå er du innlagt der du er og prøve gjøre det beste ut av situasjonen.

Gjest maiapril
Skrevet

Så hvorfor rømmer du ikke? Og hvorfor ringer du ikke fastlegen og får ham til å hjelpe deg?

Det kan hende som XbellaX er inne på, at du og personalet har ulik oppfatning av innleggelsen. Kanskje du _tror_ du er innlagt frivillig, men at det i virkeligheten er på tvang?

Vi (iallefall ikke jeg) kan vite noe om deg bortsett fra det du skriver her. Men det behøver jo ikke å være sant det du skriver. For hvis det hadde vært så ille som du sier, så hadde du vel fulgt rådene du har fått her tidligere og kommet deg fort som h... bort derifra! ???

Jeg gidder iallefall ikke lenge å ta innleggene dine seriøst mer. Men ønsker deg uansett lykke til, hva enn det er du sliter med.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du er frivillig innlagt og ikke får skrive deg ut, synes jeg du skal ringe eller skrive til leder for Kontrollkommisjonen og/eller Fylkeslegen.

Nøtteskall
Skrevet

Hvis du er der frivillig kan du gå derfra i dag.

Gå så fort du har muligheten. Føler selv at jeg har blitt "lurt" inn dit med en ønske om frivillig innleggelse som plutselig ut av intet blir satt over på tvang. Dette har ødelagt svært mye for meg nå i ettertid. Har store problemer med å forholde meg til dette nå i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...