Gå til innhold

Trøbbel for veninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1338496006' post='4766327]

''men jeg håper og tror at NAV har noenlunde felles praksis uavhengig av geografi. ''

Min erfaring fra flere pasientorganisasjoner er dessverre at det er store geografiske forskjeller, på flere plan. Det skal også sies at det virker som det er en endring mot det positive også her.

Noe av problemet virker det som er at mange ikke kan systemet godt nok. Det gjør dermed at det kan bli litt trøblete for både bruker og ansatt.

Når det er sagt så synes jeg er enklere i dag. Og jeg roser flere for jobben dere gjør. Jeg bare håper (nå snakker jeg om mitt hjemsted) at arbeidsmengden kunne ha blitt litt mindre, slik at jobben faktisk kan gjøres skikkelig. Og det er jo ikke den ansatte sin feil.

Jeg må innrømme at jeg blir svett bare med tanken på hvilket regelverk og alt det dere skal kunne.

''Min erfaring fra flere pasientorganisasjoner er dessverre at det er store geografiske forskjeller, på flere plan. Det skal også sies at det virker som det er en endring mot det positive også her.''

Det samsvarer forsåvidt også med min erfaring..

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira :o)
Skrevet

''Min erfaring fra flere pasientorganisasjoner er dessverre at det er store geografiske forskjeller, på flere plan. Det skal også sies at det virker som det er en endring mot det positive også her.''

Det samsvarer forsåvidt også med min erfaring..

Vi går for en gradvis og god endring over hele landet! :o)

Du vil ikke være foreleseren min på ett kurs jeg skal holde vel, du er jo akkurat en slik saksbehandler vi trenger! Så synes jeg etter å ha vært her på Dol at du virker veldig hyggelig, og jeg jeg liker og skravle også skjønner du, så det er minuset med å møte meg, jeg tyter! ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1338575389' post='4766600]

Vi går for en gradvis og god endring over hele landet! :o)

Du vil ikke være foreleseren min på ett kurs jeg skal holde vel, du er jo akkurat en slik saksbehandler vi trenger! Så synes jeg etter å ha vært her på Dol at du virker veldig hyggelig, og jeg jeg liker og skravle også skjønner du, så det er minuset med å møte meg, jeg tyter! ;o)

Oj, det var hyggelig :-) Tviler på at "leiinga" syns det samme, hehe :-/ Uansett, her er min "uoffisielle" e-postadresse: [email protected]

Gjest Shira :o)
Skrevet

Oj, det var hyggelig :-) Tviler på at "leiinga" syns det samme, hehe :-/ Uansett, her er min "uoffisielle" e-postadresse: [email protected]

He he, nei leiiinga har vel sine tykke bunker med retningslinjer også. ;o)

Nå skal jeg søke om midler til kurset og jeg er helt fersk, så det er slett ikke sikkert det blir innvilget noe som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...