Gå til innhold

Fysisk/psykisk

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ikke vær redd for å dø! Logg deg av, ta godt vare på deg selv, ta medisinene dine og ha en inderlig god natt! Kanskje morgendagen ser lysere ut?

Takk. Håper det er bedre i morgen for jeg klarer ikke dette, prøvde å legge meg men for mye foregår med kroppen. Frykter det verste, vil ikke dø. Får pustebesvær og svelge problemer, sikkert angst. Hater angst, har ikke hatt det på lenge. Tok vival men er rar fordet. Får legge meg igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Håper det er bedre i morgen for jeg klarer ikke dette, prøvde å legge meg men for mye foregår med kroppen. Frykter det verste, vil ikke dø. Får pustebesvær og svelge problemer, sikkert angst. Hater angst, har ikke hatt det på lenge. Tok vival men er rar fordet. Får legge meg igjen.

Det er forferdelig å ha angst. Ikke noe å spøke med i det hele tatt. Har du det så vondt, stakkars deg! Klarer du allikevel å " ta til fornuft" og innse at du ikke kommer til å dø? Jeg håper bare medisinene dine vil virke snart!

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er forferdelig å ha angst. Ikke noe å spøke med i det hele tatt. Har du det så vondt, stakkars deg! Klarer du allikevel å " ta til fornuft" og innse at du ikke kommer til å dø? Jeg håper bare medisinene dine vil virke snart!

Sovnet til slutt og vi forsov oss i dag, er jo helt ødelagt og vondt i kjaken igjen i dag. Slitsomt dette styret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...