Gå til innhold

hyppig avføring

Gjest en som ønsker en løsning

Anbefalte innlegg

Gjest en som ønsker en løsning
Skrevet

Hei! Jeg har i det siste året slitt med hyppig avføring, og ofte luft og rumlelyder fra magen. Har prøvd idoform og de ulike nycopro produktene, men uten noe bedring. Har ingen allergi, et godt kosthold og trener en del. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette, eller noen produkter jeg kan bruke? Da dette begynner å gå utover det sosiale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være at du reagerer på kumelk, da?

Forsøk 4 uker der du holder deg strengt borte fra alt som har kumelk i seg. Blir du bedre, har du svaret. Blir du ikke bedre, så er det i alle fall ikke det :)

Skrevet

Brød gir meg luft i magen og hyppigere avføring enn om jeg spiser andre ting i alle fall. Kumelk er også en versting i denne forbindelse for mange. Kutt ut bare en ting om gangen og se det an i 1-2 uker, slik at du vet hva som påvirker magen din.

Skrevet

Har du sjekket at du ikke har cøliaki da? Evt kan du reagere på noe i maten selv om det ikke er allergi.

Gjest Moderator
Skrevet

Vi foreslår at du legger spørsmålet ditt inn på et annet og mer relevant forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...