Gå til innhold

seroquel depot og tilbakfall .

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært 5 uker på seroquel depot,lurer på når seroqul depot begynner effektiv å forebygge tilbakefall ?

noen sier at når du blir stabil.men hvorlenge tar til man blir stabilt på en medisin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det har ikke så mye for seg å gå rundt og beregne når man skal få den eller den effekten.

Jeg kan ikke si at jeg vet nøyaktig når det forskjellige skjedde, men at det har skjedd er det overhodet ingen tvil om! Virkelig en medisin som har snudd livet mitt på hodet - i en positiv retning.

Skrevet

Hva er depot?

Depottabletter er laget slik at virkningen varer lenger enn vanlige tabletter. Når det gjelder seroquel virker de slik at det holder å ta dem en gang i døgnet i stedet for f.eks morgen og kveld.

For meg er det mye bedre, for jeg ble så ekstremt trøtt av de vanlige tablettene, og da var det ikke greit å ta morgenmedisin for så å dra på jobb. Nå tar jeg depottabletten rundt 17 og har det helt strålende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...