Gå til innhold

Sykdom? Plis svar NHD!

Anbefalte innlegg

Gjest Dette_er_meg_ja
Skrevet

Nå har legen tatt vekk nesten alt av medisiner fordi han mente jeg la på meg så mye.

Og det merkes.

Jeg sovner klokken 3-6 på natten og våkner tidlig.

Jeg har hukommelsestap, ser syner og tror at folk forgifter meg og at noen har operert inn en brikke i meg som styrer meg.

Jeg blir fort sint og senest for noen dager siden gikk det ganske over streken.

Jeg ble voldelig.

Jeg husker ikke så mye av det, bare at jeg forsøkte å sette fyr på 2 personer og at jeg slo dem med en flaske.

Jeg har også begynt litt med spiseproblemer... i flere dager kastet jeg opp maten fordi jeg følte meg forgiftet.

Jeg kan gå hele dagen uten å spise å drikke.

Og så i flere måneder har jeg slitt med at opptil flere ganger i uken husker jeg ingenting , og tanker går som ekko oppi hodet mitt.. jeg tenker den samme tanken flere ganger uten å klare å kontrollere det.

Jeg prøver å huske hva jeg har sagt og hva andre har sagt, men jeg husker det ikke.

Er dette sykdom?

Og så en ting til.. for noen dager siden kuttet jeg meg dypt på underarmen, og siden det har jeg hatt vondt i den.. og når jeg klemmer på den gjør det vondt.. det gjør vondt fra albuen og helt ut i tommelen og pekefingen.. kan det være nerver som har blitt kuttet av?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er sykdom. Etter min mening bør du ha antipsykotisk medisin.

Ja, det KAN være nerveskade, men det kan jeg ikke si sikkert via nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...