dgk Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Fikk en smerteffull skade under squash time for fire år siden. Etter kombinasjon av høyre utfall og vridning. Har store smerter i sacrum regionen når jeg har sittet 5 minutt på en stol. Legen har gitt meg opp. Viser ingenting på røntgen utover noe feil vinkel på sacrum, Noe betent. Har prøvd fysioteraput, han mener sacrum ledd er stivt samt at ballettdanser muskelen i bekkenet ble revet av i sin tid. Svært liten bedring etter 10 behandlinger. Har noen forslag til behandling. Desperat etter smertefri hverdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 dgk. Jeg foreslår en ny rtg. us. og evt. en vurdering av kiropraktor. Denne faggruppen pleier være flinke med nettopp sacrumskader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.