HKH Mette Marit Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hvor går man for å måle fettprosenten sin? Og kan det gjøres slik at kun jeg får se den eller er det instruktører eller leger som også får se den? Og hva bør den ligge innen (jeg mener hva er høy fettprosent, og hva er lav)?? Takknemlig for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 HKH Mette Marit. Hvilken ære! Men til virkelighetens verden. De største treningssentrene (for eks. SATS)har utstyr for å måle fett%. Likeledes NIMI og Toppidrettssenteret. Hva som er lavt eller høyt er avhengig av så mange ting. Kvinner med 10-20 % synes jeg på mange måter er ideelt, men mange med høyere enn det er også fornøyd med kropp og helse. Dette kan du drøfte med de som ser deg og hjelper deg å vurdere situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.