Missimo Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hei! Lurer på om noen av dere her inne har gode råd til meg. Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år og gått en god del opp og ned i vekt siden. Ned i vekt når jeg har sluttet på medisiner, opp i vekt ved start av medisiner igjen. Jeg går på medisiner som øker matlysta, dessverre, pga angst og depresjon....Og jeg lider av panikkangst, så det er vanskelig å ikke ta en tablett når det er som verst. Jeg har nettopp sluttet med den ene stoffskiftemedisinen jeg gikk på; Liothyronin. Jeg går fortsatt på Levaxin. Jeg sluttet på førstnevnte pga angst og høy matlyst. Nå har jeg mindre matlyst, men går fortsatt opp i vekt..Dag for dag faktisk Jeg sliter også med overspising når jeg tar disse medisinene. Tar jeg de ikke, så sliter jeg ikke med det. Ifølge legen skal jeg være optimalt medsinert for stoffskiftet.. Hjelp, vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg vil ikke bli feit!! Håper noen av dere har gode råd/tips til meg, det vil jeg bli takknemlig for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381769-lavt-stoffskifte-medisiner-og-vektoppgang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.