Gå til innhold

Kristne ektepar gir opp sex

Anbefalte innlegg

Gjest gudbrand fra lier

Relatert til diskusjonen nedenfor:

''De homofile kan nå både gifte seg og adoptere barn. Dermed er det meningsløst for heterofile å ha sex med ektefellene sine.

Kristen-Norge er i opprør mot den nye ekteskapsloven, nå som den siste spikeren hamres inn i kisten til det monogame, heterofile samlivet. I 1000 år har ekteskapets trygge rammer vært det eneste akseptable, og nå har sosialistene og sosialdemokratene ødelagt alt.

Familien Monsen har lagt seksuallivet på hyllen i protest mot den nye ekteskapsloven. De velger nå å heller fokusere på brettspill og bibelstudier.

- Jeg ser ikke lengre poenget med å ha sex med min kone, forteller Nils Kurt Monsen.

- Samleiet var ment fra Gud sin side å være noe spesielt mellom mann og kvinne. Når de homoseksuelle ikke klarer å leve i avhold fra sex, settes samleiet i et dårlig lys. Det er ikke lengre en ren og hellig handling.''

http://tinyurl.com/bltcyjk

Ja, det blir resultatet av disse nye lettsindige lovene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382372-kristne-ektepar-gir-opp-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• fineline

13

• Mrs D

9

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hahahahahahahahahaha :))))))))

Veldig greit med en unnskyldning for å slippe å ha sex :P

Kristne har sikkert kun sex når de forplanter seg.... ellers ikke.. i protest mot homser og sånt...

Og så spiser de junk food i protest mot homoer. Det synes jeg var en glimrende ide!

Fedme, diabetes og infarkt. Fin måte å rydde i rekkene på. *ond*

:0D

Annonse

Gjest Hulderen

Hva er herregud.com?

En særdles useriøs side som har som mål å gjøre narr av kristendom og kristne. Den bare dikter opp artikler. Legg merke til at trådstarter prøvde å kamuflere hvor sitatet kom fra, ved å linke til tinyurl, og ikke sidens egen url.

Gjest Hulderen

Hvorfor kommer ikke Sør og forsvarer kristne og påpeker at herregud.com er en useriøs side? Hvorfor er det ok å latterliggjøre kristne, mens muslimer skal forsvares for en hver pris?

Og dere andre om velger å trekke spøken videre: Tror dere virkelig på det dere leser i sitatet?

Hvorfor kommer ikke Sør og forsvarer kristne og påpeker at herregud.com er en useriøs side? Hvorfor er det ok å latterliggjøre kristne, mens muslimer skal forsvares for en hver pris?

Og dere andre om velger å trekke spøken videre: Tror dere virkelig på det dere leser i sitatet?

''Hvorfor kommer ikke Sør og forsvarer kristne og påpeker at herregud.com er en useriøs side?''

Fordi det er åpenbart at herregud.com er en useriøs side? Eller, det er jo en HUMORside, og det kan være seriøst nok, litt avhengig hva man mener med seriøst.

''Og dere andre om velger å trekke spøken videre: Tror dere virkelig på det dere leser i sitatet?''

Det gjør de neppe, i alle fall ikke de som kjenner til herregud.com. Men kjære vene, det bør da være lov å dra en videre spøk om noe som i utgangspunktet er morsomt?

En særdles useriøs side som har som mål å gjøre narr av kristendom og kristne. Den bare dikter opp artikler. Legg merke til at trådstarter prøvde å kamuflere hvor sitatet kom fra, ved å linke til tinyurl, og ikke sidens egen url.

herregud.com er en HUMORside, en meget godt laget også. Mye artig å lese der, og egentlg så åpenbart at det bare er tøys. Hadde jeg giddet sjekke linken til ts som smat nok hadde valgt å bruke tinyurl, så hadde jeg flirt akkurat like mye som jeg gjorde uten å sjekke linken. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...