org Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Jeg har en knakende kjekk mann. :-) Jeg føler meg lykkelig! Siden jeg skal ned ca 7 kg til (har klart å gå ned 6 kg...), er jeg forsiktig med kostholdet (og trener alt for lite, dessverre). Det er fortsatt viktig å kose seg en gang i blant, og i dag er det atpåtil lørdag. Lørdagsgodt er viktig, synes jeg. Men holder meg litt unna sukker og usunt fett, da. Mannen min handlet i dag, og kjøpte med en stor pose med Cashew-nøtter til meg. Jeg elsker nøtter. Og nå kom han nettopp med ei lita skål med nøtter til meg. Han er omsorgsfull, mannen min. Verdens kjekkeste mann! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Slike partnere er gull verdt! Og du har vært flink med slankingen. Lykke til med videre vektnedgang. 0 Siter
org Skrevet 11. august 2012 Forfatter Skrevet 11. august 2012 Slike partnere er gull verdt! Og du har vært flink med slankingen. Lykke til med videre vektnedgang. Takk! :-) Ja, jeg _er_ heldig, men det er jaggu meg han også! *glise* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.