Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 54 år og er mye oftere sulten enn jeg var før.Jeg er 186 cm ghøy og har gått ned fra 150 til 135 kg uten å ha gjort så veldig mye annet enn å justere maten noe.Spiser bla mer frokost og mindre kvelds.Har nok gått ned noe på fatt og salt,men sukker har jeg justert lite.Hadde i en periode spiste veldig lite brød,og mye mer proteiner

Kan man i voksen alder forandre sin egen forbrenning uten å drive mye mer mosjon?Er aktiv på andre måter med hagen og farter hit og dit med bil.

Pga avdre medisiner våkner jeg også tidligere,ca kl 8 og ikke 10 som før.Har bvyttet mine lykkepiller fra Citalopram til Zoloft.

Er det medisiner,mat eller endret aktivitet og sovemøster som har påvirket dette,eller er det bare alderen eller andre faktorer?

Prøver også å spise 5 små måltider og ikke 2-3 store.Har kanskje økt intaket av fisk og kaviar noe.

Har ikke klart å kutte ut sjokolade og snop,men spiser mye mindre salt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382577-raskere-forbrenning-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...