Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Itsibitsi

Men jeg går ikke ned et gram. Jeg skjønner ingen ting. Riktignok har jeg lavt stoffskifte, men burde ikke alle de kaloriene spille inn?

Jeg drakk 1-2 liter cola hver dag. Jeg spise minst en sjokolade og dyttet innpå med lakris og gele godteri.

Men det var for over to mnd siden.

Nå spiser jeg sunt, men jeg spiser meg mett da. Har byttet ut brus med vann, godt med grønnsaker.

Men vekta, ja den er helt lik.

Jeg skjønner ingen ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382877-kuttet-brus-og-snop/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å vite hvorfor uten å vite mer nøyaktig både hva du spiser og hvor mye du spiser. Når man vil ned i vekt, er det viktig å spise ofte, men lite og magert. Dette for å få opp forbrenninga. Jeg slanket bort 25 kg på 5 måneder, og åt hver 2.-3. time fra jeg sto opp til jeg la meg - og så trimmet jeg.

Å gå ned kun ved å spise riktig er en skikkelig tålmodighetsprøve, så hvis du vil ha fart på sakene må du også røre deg litt. Opp i puls minst en gang om dagen! :-)

Hvis du skriver litt mer, så får du kanskje flere svar; mange har klart å gå ned mye og kan ha gode tips. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382877-kuttet-brus-og-snop/#findComment-3380396
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...