Gå til innhold

50% ufør

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Leste tråden om fordommer mot uføre. De bør ikke få barn, de bør ikke jobbe i hagen osv. Jeg ble nedfor når jeg leste det. Jeg kjempet lenge for å få jobb. Ble psykisk syk. Historien er lengre. Vil ikke legge ut detaljert informasjon, men det endte med at jeg fikk en 50 % stilling og 50 %ufør. Jeg har barn. For å holde meg mest mulig psykisk frisk, prøver jeg å jobbe i hagen, går på trim og går turer. Føler nå at jeg helst bør grave meg ned når jeg får uføretrygd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Leste tråden om fordommer mot uføre. De bør ikke få barn, de bør ikke jobbe i hagen osv. Jeg ble nedfor når jeg leste det. Jeg kjempet lenge for å få jobb. Ble psykisk syk. Historien er lengre. Vil ikke legge ut detaljert informasjon, men det endte med at jeg fikk en 50 % stilling og 50 %ufør. Jeg har barn. For å holde meg mest mulig psykisk frisk, prøver jeg å jobbe i hagen, går på trim og går turer. Føler nå at jeg helst bør grave meg ned når jeg får uføretrygd.''

Syntes du bare skal ignorere alt tullballet folk lirer av seg.

Skrevet

''Leste tråden om fordommer mot uføre. De bør ikke få barn, de bør ikke jobbe i hagen osv. Jeg ble nedfor når jeg leste det. Jeg kjempet lenge for å få jobb. Ble psykisk syk. Historien er lengre. Vil ikke legge ut detaljert informasjon, men det endte med at jeg fikk en 50 % stilling og 50 %ufør. Jeg har barn. For å holde meg mest mulig psykisk frisk, prøver jeg å jobbe i hagen, går på trim og går turer. Føler nå at jeg helst bør grave meg ned når jeg får uføretrygd.''

Syntes du bare skal ignorere alt tullballet folk lirer av seg.

Tiltredes.

mvh

Skrevet

Ikke bry deg om det. Jeg er 100 % ufør og er glad for det jeg klarer, driter i hva andre tror og mener. De vet heller ikke hvor ille jeg kan ha det til tider, det vet bare jeg. De får tro hva de vil.

Skrevet

''Føler nå at jeg helst bør grave meg ned når jeg får uføretrygd.''

Ikke gjør det, du jobber jo 50 %, du skal heller være stolt av at du klarer dette når du er syk.

Gjest bølger
Skrevet

''Føler nå at jeg helst bør grave meg ned når jeg får uføretrygd.''

Ikke gjør det, du jobber jo 50 %, du skal heller være stolt av at du klarer dette når du er syk.

Jeg var så nedkjørt at psykologen snakket om full uføre, men jeg er glad det ordnet seg slik at jeg kan få fungere i den stillingen jeg nå har.

Skrevet

Hei, hvordan går det med treningsopplegget ditt? Tenkte plutselig på deg i dag da jeg var på trening :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, hvordan går det med treningsopplegget ditt? Tenkte plutselig på deg i dag da jeg var på trening :-)

Jeg har ikke sett svaret ditt før nå når jeg leter meg tilbake i innleggene.

Det går fint med treningen. Går 2-3 dager i uken, og trives med det. Litt mer inspirerende å trene med andre og til musikk.

Det var bare jeg som gikk med langermet genser i høst, noe jeg følte var ubehagelig. Men det går greit. Får bare håpe at ingen lurer på hvorfor jeg har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...