Gå til innhold

WM og NHD


Gjest germinate

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dustemikkelina

Slikt har jeg lurt på mange ganger også, når det gjelder meg selv.

Svaret er vel at så lenge du velger å følge reglene for forumbruk, så kan du være her. Greier du det ikke for tiden, kan du ta en pause.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det ønskelig at jeg holder meg vekk fra dol av hensyn til dere og andre brukere?''

Det er vel konstatert rimelig klart at en evt pause er anbefalt av hensyn til _deg_ og din jobbing med deg sjøl.

Alt godt fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

''Er det ønskelig at jeg holder meg vekk fra dol av hensyn til dere og andre brukere?''

Det er vel konstatert rimelig klart at en evt pause er anbefalt av hensyn til _deg_ og din jobbing med deg sjøl.

Alt godt fra

Nå var det av hensyn til andre jeg tenkte på da.. at jeg lager bry/trøbbel/jobb og skaper reaksjoner som kan unngås om jeg ikke er her.

Jeg vil ikke være til bry for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

Din måte å bruke doktoronline på, anser vi ikke for å være ønskelig.

Kan du utdype hva du mener med "min måte"? Hva jeg gjør galt, mener jeg?

Det er ikke negativt ment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det av hensyn til andre jeg tenkte på da.. at jeg lager bry/trøbbel/jobb og skaper reaksjoner som kan unngås om jeg ikke er her.

Jeg vil ikke være til bry for dem.

''Nå var det av hensyn til andre jeg tenkte på da.. at jeg lager bry/trøbbel/jobb og skaper reaksjoner som kan unngås om jeg ikke er her.

Jeg vil ikke være til bry for dem.''

Nettopp, det var det jeg svarte deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kan du utdype hva du mener med "min måte"? Hva jeg gjør galt, mener jeg?

Det er ikke negativt ment..

''Kan du utdype hva du mener med "min måte"? Hva jeg gjør galt, mener jeg?''

Nei, dette forventes du å vite selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

''Kan du utdype hva du mener med "min måte"? Hva jeg gjør galt, mener jeg?''

Nei, dette forventes du å vite selv.

Jeg er forvirret, for jeg har fått mange tilbakemeldinger på hva jeg gjør galt. Jeg tror ikke at jeg gjør noe som er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det av hensyn til andre jeg tenkte på da.. at jeg lager bry/trøbbel/jobb og skaper reaksjoner som kan unngås om jeg ikke er her.

Jeg vil ikke være til bry for dem.

Dette er ikke helt ærlig svart, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det?

Jeg tror ikke du er så opptatt av om du plager andre eller ikke. Nå skal det mye til og "plage andre" på et nettforum så lenge man ikke er direkte ufin:-) Og det er du jo ikke. Men jeg har et inntrykk av at du først og fremst tenker på deg selv, og dine egne behov her inne. Alt annet virker som ren kokettering og bekreftelser som er vanskelig og gi deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

''Kan du utdype hva du mener med "min måte"? Hva jeg gjør galt, mener jeg?''

Nei, dette forventes du å vite selv.

Da er det kanskje best at jeg holder meg unna dol, for det er galt uansett hva jeg gjør.

Og jeg mener det oppriktig at jeg ikke ønsker å være til bry.

Det er ikke negativt ment.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest germinate.

Din måte å bruke doktoronline på, anser vi ikke for å være ønskelig.

unnkyld at jeg har vært til bry for dere her inne. Jeg søkte bare hjelp slik andre har lov til. ikke negativt ment.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemligha

Jeg er forvirret, for jeg har fått mange tilbakemeldinger på hva jeg gjør galt. Jeg tror ikke at jeg gjør noe som er riktig.

Tror du trenger psykiatrisk hjelp jeg, ikke via dol men irl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

unnkyld at jeg har vært til bry for dere her inne. Jeg søkte bare hjelp slik andre har lov til. ikke negativt ment.

mvh

Vi har kommet frem til at du utestenges fra doktoronline frem til 1. okt.

Dersom du etter dette igjen velger å benytte doktoronline, så gjelder fortsatt betingelsen om kun ett nick og i tillegg at du begrenser antall innlegg pr døgn vesentlig i forhold til hva du periodevis har postet de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

Vi har kommet frem til at du utestenges fra doktoronline frem til 1. okt.

Dersom du etter dette igjen velger å benytte doktoronline, så gjelder fortsatt betingelsen om kun ett nick og i tillegg at du begrenser antall innlegg pr døgn vesentlig i forhold til hva du periodevis har postet de siste ukene.

Hva har jeg gjort galt nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

Vi har kommet frem til at du utestenges fra doktoronline frem til 1. okt.

Dersom du etter dette igjen velger å benytte doktoronline, så gjelder fortsatt betingelsen om kun ett nick og i tillegg at du begrenser antall innlegg pr døgn vesentlig i forhold til hva du periodevis har postet de siste ukene.

Ser dere ingen som helst endringer fra min side? Dømmer dere meg også pga min fortid og er farget av den? Eller er det jeg som er det bare jeg som innbiller meg at det har skjedd endringer?

Et jeg virlelig en så stor plage for dere her inne at dere stenger meg ute? Har jeg gjort noen noe vondt eller hva er det dere har i mot meg?

Ble kjempelei meg jeg nå.:-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest respekter det

Ser dere ingen som helst endringer fra min side? Dømmer dere meg også pga min fortid og er farget av den? Eller er det jeg som er det bare jeg som innbiller meg at det har skjedd endringer?

Et jeg virlelig en så stor plage for dere her inne at dere stenger meg ute? Har jeg gjort noen noe vondt eller hva er det dere har i mot meg?

Ble kjempelei meg jeg nå.:-[

Det er jo du selv som har sagt at du vil trekke deg tilbake av hensyn til de andre brukerne.

Hvorfor opponere på det nå? Nå får du (igjen) en konkret oppfordring/pålegg), så hvorfor ikke forholde deg til det og trekke inn årene en stund. Slappe av og ikke spinne rundt og bruke masse tid på noe du tydeligvis blir sliten og lei deg av.

Du har da også sagt mang en gang at du ønsker å respektere det NHD og WM oppfordrer deg til.

Jeg er sikker på at WM gjør dette både av hensyn til deg og forumet for øvrig. WM ønsker ikke å være ondskapsfull men har som oppgave å regulere bruken på en forsvarlig måte.

Respekter det og hvil deg en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere ingen som helst endringer fra min side? Dømmer dere meg også pga min fortid og er farget av den? Eller er det jeg som er det bare jeg som innbiller meg at det har skjedd endringer?

Et jeg virlelig en så stor plage for dere her inne at dere stenger meg ute? Har jeg gjort noen noe vondt eller hva er det dere har i mot meg?

Ble kjempelei meg jeg nå.:-[

Kanskje det er til det beste for din del også? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...