Bodsennep Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Så på schrødingers katt på NRK1 her om dagen. det handlet om faste. alltid trodd at det kun var religiøse tullinger og annet rart som drev med sånt......tull. men det var faktisk forsket en del på dette, spesielt i russland, og resultatene tror jeg ikke jeg var den eneste som ble svært forbauset over! genuttrykket forandret seg veldig, og fikk cellene til å gå i forsvarsposisjon. gjorde dem mer motstandsdyktige. spesielt nyttig var det for kreftpasienter som som gikk på cellegift. kroppen taklet cellegiften mye bedre, mens på kreftcellene virket det stikk motsatt. så til meg oppi det hele. har slitt med alkohol i mange år. for et år siden så kunne det gå både 2 og 3 uker mellom hver gang jeg klarte å få i meg noe mat. så helsepersonell og andre rundt meg var hele tiden redd for at jeg skulle bli syk. men jeg hadde ikke hatt så mye som en liten forkjølelese engang på årevis. så hadde jeg et opphold på en institusjon i fjor høst. begynte å spise skikkelig igjen. alt for mye igrunn, for jeg la på meg veldig. og nesten umiddelbart ble jeg forkjølet! for første gang på 4-5 år tipper jeg. etter en stund fikk jeg tilogmed influensa, og det kan jeg knapt huske når jeg hadde sist. de fleste blodverdier var selvfølgelig helt på tryne, men likevel! dette her må da ha samme forklaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383246-faste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skipohoi Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei, Jeg har fasta 3 ganger i mitt unge liv mellom 2004-2008, og nå er det på tide igjen, eller en gang neste vinter. Det er helt klart at det gir en helsegevinst, men lar seg dårlig kombinere med jobb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383246-faste/#findComment-3437804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.