Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg.

Jeg har gått opp 0.5-1 kg pr år de siste 15 år.... Ser i speilet og på bilder at jeg er mye fyldigere enn i mine yngre år.

Men jeg mangler fullstendig motivasjon til å gå ned i vekt. Det jeg heller gjør, er å forsøke forhindre videre vektoppgang ved å mosjonere mest mulig.

Gjest Scarlet O'Hara

Ja, men hvorfor selges det da så mange slankepiller og slankekurs? Vil man eller vil man ikke? Enig med Kari Jacceson som sier dette.

Hvorfor det selges så mange slankeprodukter? Ærlig talt, for at noen skal tjene penger vel!? På samme måte som det selges så mye alternativbehandling, hårsjampoer, bind osv osv osv... Verden vil bedras og folk lar seg lure!

Ja, men hvorfor selges det da så mange slankepiller og slankekurs? Vil man eller vil man ikke? Enig med Kari Jacceson som sier dette.

''Ja, men hvorfor selges det da så mange slankepiller og slankekurs?''

Fordi hodene til de som kjøper sånt ikke er helt med. :)

• 1 måned senere...

Annonse

Hvorfor det selges så mange slankeprodukter? Ærlig talt, for at noen skal tjene penger vel!? På samme måte som det selges så mye alternativbehandling, hårsjampoer, bind osv osv osv... Verden vil bedras og folk lar seg lure!

Man trenger da shampo og bind!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...