Gjest Solution Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Har trent regelmessig 2 ganger i uka fram til nå, trener kampsport.Har trent regelmessig siden 2009. Men i det siste har kroppen begynt å si litt ifra om at jeg kanskje ikke bør ta det for hardt på treningene når jeg driver på.Fikk en slags angstreaksjon på trening for 2 uker siden, og følte et slags ubehag, slik at jeg bare måtte forlate treningen den dagen. Jeg er 41 år. Tenker at jeg skal prøve å kose meg litt med treningen og ikke overdrive. Noen som har liknende erfaringer? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Lystbetont? Ja og nei. Jeg trener fordi kroppen trenger mosjon. Lystbetont? Nja. Sjelden jeg har lyst å trene, men jeg gjør det likevel. For å ikke "pines" for mye, velger jeg det jeg synes er artigste treningsform. Ikke artig å gå dit, men OK når jeg først er i gang. Av og til kan jeg også være enormt sliten, og føle at jeg bør ta det roligere. Da gjør jeg nettopp det- nemlig tar det roligere den gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.