Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har trent regelmessig 2 ganger i uka fram til nå, trener kampsport.Har trent regelmessig siden 2009.

Men i det siste har kroppen begynt å si litt ifra om at jeg kanskje ikke bør ta det for hardt på treningene når jeg driver på.Fikk en slags angstreaksjon på trening for 2 uker siden, og følte et slags ubehag, slik at jeg bare måtte forlate treningen den dagen.

Jeg er 41 år. Tenker at jeg skal prøve å kose meg litt med treningen og ikke overdrive.

Noen som har liknende erfaringer?

Fortsetter under...

Lystbetont?

Ja og nei.

Jeg trener fordi kroppen trenger mosjon. Lystbetont? Nja. Sjelden jeg har lyst å trene, men jeg gjør det likevel. For å ikke "pines" for mye, velger jeg det jeg synes er artigste treningsform. Ikke artig å gå dit, men OK når jeg først er i gang.

Av og til kan jeg også være enormt sliten, og føle at jeg bør ta det roligere. Da gjør jeg nettopp det- nemlig tar det roligere den gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...