Gjest Else Karin Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hei! Jeg vurderer å begynne på NIH til neste år, men lurer på om noen her har gått eller går der eller andre som vet noe om den skolen som kan hjelpe meg med noen spørsmål? Jeg ønsker å gå på den skolen fordi jeg liker idrett og ikke vet hva annet jeg skal velge, ikke fordi jeg har tenkt å bli noe innen idretten. Men er det bare bortkastet? Og kan man gå der bare et år, eller får man ikke noe poeng for det og det vil være et bortkastet år? Jeg LIKER idrett veldig godt, men er ikke så super-flink. Er det bare veldig gode elever som går der? Så siste spørsmål: Må man ha hatt noe spesiellt tidligere i skolegangen, og er det vanskelig å komme inn på den skolen? MEGET takknemelig for ALLE svar!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Kjære Else-Karin. Ta kontakt med studieveileder ved NIH. Han/hun vil kunne gi deg detaljsvar vedr. dette. Men i årenes løp kjenner jeg temmelig mange unge som har gått "grunnåret" der og synes det er svært bra og utbytterikt, uansett hva de har utdannet seg til senere i livet. Ett slikt år kan man unne seg uten at det nødvendigvis blir spesielt brødnyttig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.