hidi, the scorpion Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Les hva PieLill skriver. Du er på bærtur, Hidi. Med vennlig hilsen Som alltid. Jeg har levd det "helvetes" livet, så ikke kom og fortell meg hva som er best:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383744-jeg-provoserer-kj%C3%A6resten-min-til-%C3%A5-bli-voldelig/page/17/#findComment-3395254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 ''Det kan bidra til at de ikke bryter ut, men i stedet gjør seg selv til mer og mer dørmatte for voldsutøveren. For å unngå å provosere.'' Men det var ikke tilfelle her! Hun provoserte bevisst,selv når mannen bare ville ha fred... Provoser aldri en full mann, ring politiet! ''Men det var ikke tilfelle her! Hun provoserte bevisst,selv når mannen bare ville ha fred... Provoser aldri en full mann, ring politiet!'' Er du sikker på at det stemmer? Kan det hende hun har hørt en løgn ofte nok til å tro den er sannhet? Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen. Begge var beruset. Men du mener altså at det er opp til kvinnen å være rasjonell og edru for dem begge. Han har rett til å provosere, men ikke hun. Han har rett til å bli sint, miste besinnelsen og gå fra vett og forstand, men hun skal avstå fra å 'provosere'. Skal man ringe politiet hver gang fulle par krangler, må man firedoble politistyrken, minst. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383744-jeg-provoserer-kj%C3%A6resten-min-til-%C3%A5-bli-voldelig/page/17/#findComment-3395255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 ''Men det var ikke tilfelle her! Hun provoserte bevisst,selv når mannen bare ville ha fred... Provoser aldri en full mann, ring politiet!'' Er du sikker på at det stemmer? Kan det hende hun har hørt en løgn ofte nok til å tro den er sannhet? Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen. Begge var beruset. Men du mener altså at det er opp til kvinnen å være rasjonell og edru for dem begge. Han har rett til å provosere, men ikke hun. Han har rett til å bli sint, miste besinnelsen og gå fra vett og forstand, men hun skal avstå fra å 'provosere'. Skal man ringe politiet hver gang fulle par krangler, må man firedoble politistyrken, minst. mvh Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen. Og hva leste du av mitt innlegg til deg? Kanskje du bør lese det en gang til. All fortvilelsen, så avkuttet fra familie og venner. Man er totalt hjernevasket, kunne du ikke lese det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383744-jeg-provoserer-kj%C3%A6resten-min-til-%C3%A5-bli-voldelig/page/17/#findComment-3395261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen. Og hva leste du av mitt innlegg til deg? Kanskje du bør lese det en gang til. All fortvilelsen, så avkuttet fra familie og venner. Man er totalt hjernevasket, kunne du ikke lese det? Jeg leser at du forteller ts at hun er så provoserende at hun selv er skyld i at hun blir slått. Hun får med andre ord som fortjent. Erfaring tilsier at dette er blant det verste man kan si i en slik situasjon. Implisipp kan dermed offeret få voldsutøveren til å slutte å være voldelig om hun bare endrer seg selv. Få ting er lengre fra sannheten. Problemet er at voldsutøveren velger vold og enda til lemper ansvaret for sine handlinger over på sitt offer. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383744-jeg-provoserer-kj%C3%A6resten-min-til-%C3%A5-bli-voldelig/page/17/#findComment-3395265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Som alltid. Jeg har levd det "helvetes" livet, så ikke kom og fortell meg hva som er best:( Vel, da bør du vite bedre enn å laste henne for andre folks vold. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383744-jeg-provoserer-kj%C3%A6resten-min-til-%C3%A5-bli-voldelig/page/17/#findComment-3395288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.