Gå til innhold

Frøken Skadefryd og herr Filosof

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på 19 som går på privatskole for å forbedre karakterene sine. Så har jeg en på 17 og en på 11.l Elleveårinigen er mitt solskinn som lyser opp hverdagen. Elsker barna mine! Hvem gjør ikke det? Gruer meg til de flytter hjemifra.

Elsker og barna mine, de betyr så utrolig mye :-)

Er glad jeg har barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker og barna mine, de betyr så utrolig mye :-)

Er glad jeg har barn.

Jeg også. Er utrolig takknemlig. Det er slett ingen selvfølge. Tenk så heldige vi er!

Skrevet

Jeg har også prøvd litt forskjellig, og det fungerer definitivt best med de av samme kjønn. Men du kjenner jo ikke meg, så jeg ødelegger ikke statistikken din likevel :-)

Synd vi ikke kjenner hverandre, for det hadde bare vært fint om den ble ødelagt. Det er greit at ting ikke er FOR forutsigbare;)

Skrevet

Jeg også. Er utrolig takknemlig. Det er slett ingen selvfølge. Tenk så heldige vi er!

Ja, vi er heldige :-)

Skrevet

Jeg havnet også til slutt hos en behandler det funket utmerket med :-)

Mye av grunnen til at det funket så godt var at han trodde på meg og ressursene mine, og han fikk meg til å føle meg sett og forstått, og så hadde vi også mye interessant utenomsnakk og latter. Jeg følte meg aldri som en håpløs pasient, men som et menneske som trengte en klok mann å konsultere med en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...