stjernestøv Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Jeg har en på 19 som går på privatskole for å forbedre karakterene sine. Så har jeg en på 17 og en på 11.l Elleveårinigen er mitt solskinn som lyser opp hverdagen. Elsker barna mine! Hvem gjør ikke det? Gruer meg til de flytter hjemifra. Elsker og barna mine, de betyr så utrolig mye :-) Er glad jeg har barn. 0 Siter
Gondor Skrevet 23. september 2012 Forfatter Skrevet 23. september 2012 Elsker og barna mine, de betyr så utrolig mye :-) Er glad jeg har barn. Jeg også. Er utrolig takknemlig. Det er slett ingen selvfølge. Tenk så heldige vi er! 0 Siter
tonie Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Jeg har også prøvd litt forskjellig, og det fungerer definitivt best med de av samme kjønn. Men du kjenner jo ikke meg, så jeg ødelegger ikke statistikken din likevel :-) Synd vi ikke kjenner hverandre, for det hadde bare vært fint om den ble ødelagt. Det er greit at ting ikke er FOR forutsigbare;) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Jeg også. Er utrolig takknemlig. Det er slett ingen selvfølge. Tenk så heldige vi er! Ja, vi er heldige :-) 0 Siter
Gjest 123507 Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Jeg havnet også til slutt hos en behandler det funket utmerket med :-) Mye av grunnen til at det funket så godt var at han trodde på meg og ressursene mine, og han fikk meg til å føle meg sett og forstått, og så hadde vi også mye interessant utenomsnakk og latter. Jeg følte meg aldri som en håpløs pasient, men som et menneske som trengte en klok mann å konsultere med en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.