Gå til innhold

Langvarende strekk

Gjest fotballjenta99

Anbefalte innlegg

Gjest fotballjenta99
Skrevet

HEI! Jeg spiller fotball og når jeg skyter føles det som noe strekker! Det er rundt ved hofta på høyre side! Jeg vet ikke hva det er, men tar jeg i for mye med fart gjør det veldig vondt. Det har vart i noen uker nå og jeg har ikke tid til å oppsøke lege! Jeg er 13 og har vondt når jeg løper rundt på fotballbanen og skyter. Jeg prøver å skyte med venstre, men er høyrehendt! Vet du hva som er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 13 som spiller fotball. Hadde han hatt vondt i mange uker, hadde jeg nok sendt ham til lege.

Merker du forskjell dersom du har noen dager uten fotball? Du kan også spørre treneren din, hvis han/hun har litt peiling på idrettsskader. Han/hun legger sikert merke til at du beveger deg litt annerledes enn du pleier.

Jeg synes du skal få en av foreldrene dine til å bestille legetime til deg. Kjedelig om du skal plages av dette i flere måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...