Gjest Labolina Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Siste året har jeg ligget på 0,5 - dønn stabilt hver 3 mnd. Vi har ikke økt, for jeg har ikke hatt svingninger. Jeg tar dessuten også Efexor 75mg mot panikkangst (veldig effektivt for øverig) Nå er jeg innlagt for en kortere periode og fikk tatt nytt speil som da viste seg å være på 0,8. Kan labanalyser variere så mye? Jeg har skikkelig problemer med å forstå det, for jeg har ikke brukt andre medisiner enn de faste jeg tar. Ikke forandret på noen doser. Ikke tatt noe reseptfrie medisiner å snakke om heller - utover en sporadisk Ibux+Paracet ved hodepine. Ikke naturpreparater. Er det forskjellige måter å måle litiumnivå på, slik at verdien kan variere? Jeg passer alltid på den 12-timers greia. Det skal sies at den siste målinga før innleggelsen ble tatt hos fastlegen 8.september. Hadde før dette bytta fastlege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.