Madelenemie Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Hei! Jeg syns dette var fascinerende, selv har jeg meld meg på ballettkurs, men jeg danser helst det jeg ser på scenen, det er lettere.... Jeg håper denne lille jenta får realisert sin dansedrøm, hvem vet :-) http://ipad.dagbladet.no/2012/09/26/nyheter/dbtv/handicap/autisme/23589449/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Jeg ble nesten rørt til tårer da jeg leste artikkelen og så litt av videoen tidligere i dag. ) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. september 2012 Forfatter Skrevet 26. september 2012 Jeg ble nesten rørt til tårer da jeg leste artikkelen og så litt av videoen tidligere i dag. ) Hei! Ja jeg så den nå, og jeg ble det selv. På seminaret for utviklingshemmede i Tromsø nå så fikk jeg økt forståelse for de som på en måte er lik meg, men som intellektuelt sett er et annet sted, dvs jeg står litt med foten i i utviklingshemmedes verden og i de normales. jeg kjenner meg veldig igjen i mange av de med PU men så har jeg evner til å raskere lære og justere meg til gjeldende normer og regler og der er det noe som gjør at jeg ser hvor annerledes jeg er fra dem, men jeg kjenner meg likeveel igjen i mye, i enkelheten, rettlinjetheten, forskjellen er bare at jeg kan tenke mer opp mot normalen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Hun bor i USA ser det ut til og da er det ingen hindring for henne å begynne på ballettskole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.