Gå til innhold

Konstante hodesmerte, svimmel ol.

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde1990
Skrevet

Heisann.. Er ei 18 år gammel jente som for 3-4 uker siden smalt hodet kraftig i en bjelke. Dro på legevakt da grunnet oppkast, pupillene reagerte ikke på lys, svimte av og var dårlig. Fikk beskjed om at d var hjernerystelse og at jeg måtte komme tebake hvis jeg ikke ble bedre. Det gikk en uke og jeg ble værre, hadde nå plutselig mistet fargesynet på øyet to ganger, fremdeles gikk jeg med konstant hodepine osv.. Legen sender meg på sykehuset og jeg tar CT. Der finner de en utposning på ei blodåre i hjernen. Sier dette er alvorlig og at jeg vil få time t MR. Tok MR igår og får ikke svar før om en uke. Jeg går enda med konstante smerter i hodet, så ille at jeg ikke får sove, svimmelhet, av og til oppkast og flimring forran øyene.. Hva kan jeg gjøre for å dempe smertene ????? Orker ikke dette mer... Og hva vil det si å ha en utposning på ei blodåre ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skremmer deg nok nå, men dette er alvorlig. Sprekker utposningen kan du dø. Jeg ville purret på legen/sykehuset.

Skrevet

Ring legevakta!!!

Synes det er merkelig at de utsetter videre undersøkelser :(

Skrevet

Ring legevakten! Dette må tas tak i med en gang! Utrolig at de lar deg vente en uke med dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...