Gjest Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Jeg er en jente på 16 og jeg har konstant vondt i kroppen. Smerten er verst i beina mine, men noen ganger så er det skulderen, armen, håndleddet, ryggen, hofta eller kjeven. Og når smertene kommer så har jeg vondt hele dagen. Jeg kjenner også at jeg er utslitt hele tiden, jeg sliter med å reise meg for å gjøre noe som helst, bare det å lage mat gjør neg sliten. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha sø vondt og hvorfor smertene kommer og hvorfor kroppen min er sliten hele tiden? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Du må i alle fall komme deg til legen og få startet en utredning for dette er jo ikke normalt, spesielt ikke for en ungjente som deg. Så ring fastlegen din i dag eller få foreldrene dine til å gjøre det. Lykke til! ) 0 Siter
Gjest rettetang Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Barneleddgikt? Du trenger å bli sjekket av lege når du har det slik du har det. Snakk med en av dine nærmeste og få bestilt en time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.