Gjest ganskelei Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Skrevet her tidligere om jeg kan "kjefte" på syke. Jeg står selvfølgelig ikke å roper, men var ganske direkte når jeg sa "Fordi" dere ikke møtte opp der som avtalt, mistet vi mange tusen kroner. Jeg blir veldig frustrert når du sier du kan jobbe i kveld, og så møter du ikke opp, så jeg må jobbe i 10 timer.... Dere må greie å være på jobb til klokka 10 på formiddagen! O.s.v.. Nå er noen fornærmet... 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Da lar du dem være fornærmet. Dersom ingen skikker seg etter at du har sagt i fra så kan du godt kontakte deres veiledere, husk at dette ikke bare er jobben din men også din egen helse. En diagnose fritar en ikke automatisk for ansvar. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Det må de tåle om de skal være ute "i arbeide". 0 Siter
gullfisk Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 At noen er fornærmet for å få berettiget kritikk er vel ikke "at det går til helvete"? Det er vel greit hvis det får dem til å skjerpe seg, og gjør det ikke det, må du si ifra en gang til . De får være så fornærmede de bare vil. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Det er ikke alltid man må bry seg noe om at andre blir fornærmet. La dem være det. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Er det ikke en del av det å være leder å tåle at noen blir fornærmet? 0 Siter
Gjest ganskelei Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Da lar du dem være fornærmet. Dersom ingen skikker seg etter at du har sagt i fra så kan du godt kontakte deres veiledere, husk at dette ikke bare er jobben din men også din egen helse. En diagnose fritar en ikke automatisk for ansvar. Takker. De er rask å dra fram "det er bare slik jeg bruker å reagere", "kan ikke hjelpe for det." , Jeg "må sove", selv om det er dag... Ahhhhh! Håper jeg gjør det rette. Noen kommer nok til å falle fra, og det får bare skje. 0 Siter
Gjest ganskelei Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Da lar du dem være fornærmet. Dersom ingen skikker seg etter at du har sagt i fra så kan du godt kontakte deres veiledere, husk at dette ikke bare er jobben din men også din egen helse. En diagnose fritar en ikke automatisk for ansvar. Takker. De er rask å dra fram "det er bare slik jeg bruker å reagere", "kan ikke hjelpe for det." , Jeg "må sove", selv om det er dag... Ahhhhh! Håper jeg gjør det rette. Noen kommer nok til å falle fra, og det får bare skje. 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Takker. De er rask å dra fram "det er bare slik jeg bruker å reagere", "kan ikke hjelpe for det." , Jeg "må sove", selv om det er dag... Ahhhhh! Håper jeg gjør det rette. Noen kommer nok til å falle fra, og det får bare skje. Noen kommer til å falle fra og det er viktig at du ikke gjør dem en bjørnetjeneste ved å bare godta. Vær tydelig på dette, still krav og ha kontakt med deres veiledere om de ikke gjør noe aktivt for å bedre situasjonen etter varsel nr 1. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.