Gjest rockjames Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Hei.Jeg har smerter på et punkt på venstre kinn(under øyet) ,i tinningen,noe i panna,i en evt flere tenner i overkjeven og smerter "bak" øynene.Det kjennes ut som jeg har feber,men har det ikke(ikke mye i allefall).Smertene/trykket er værre når jeg går,og når jeg bøyer meg,men ikke mye værre.Jeg har også vond og stiv nakke/bakhode.Er dette bihulebetennelse? Eller er det en tann det er noe i veien med? Jeg kan også nevne at jeg tåler dårlig å se direkte på skarpt lys. Har slitt med nogen lunde slike plager av og på i ca 3 år nå.Det varer i flere uker for så å ta en pause noen uker,så blusser det opp igjen.Jeg føler meg aldri helt frisk,er trøtt,slapp,mangler energi og er humørsyk/irritabel.Jeg var til lege en gang,og han sa på bakgrunn av det jeg fortalte at det var bihulebetennelse(han undersøkte meg ikke)-jeg fikk nesespray og pennecelin,men jeg syns ikke det hjalp noe.Har forsøkt reseptfri allergimedisin i tilfelle det kan skyldes allergi,men det hjalp heller ikke.Plagene er uavhengig av årstid.Jeg skyller nesen med saltvann,puster inn damp,og bruker nesespray av og til uten kjempeeffekt.Akkurat nå føler jeg ikke at nesen er tett,men det er alltid en del snørr(gult og blankt). Grunnen til at jeg spør om det kan være noe i veien med en tann er at det er ikke alltid vondt i tenner,men denne gangen er det det,noe ubestemmelig hvilken. Kan man få slike plager som jeg har beskrevet ved "bare" tannpine?Hvor vondt kan man ha i tenner ved bihulebetennelse? Hva annet kan det evt være? Jeg blir så sliten av å gå rundt å hangle sånn. Har ikke vært hos legen mer enn en gang på disse tre årene,men flere ganger til tannlegen,oftes uten at det har vært noe galt. Dette ble et litt langt notis....Håper på svar.På forhånd takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.