leni76 Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 jeg sliter med store søvnproblemer og har brukt imovane i mange år. I morgen ska jeg til lege for å få meg noe sterkere. En sovemedisin,ikke innsovning. Noen som har noe å anbefale! stilnoct ,sobril og vallergan funker IKKE! trenger noe sterkere. 0 Siter
leni76 Skrevet 27. september 2012 Forfatter Skrevet 27. september 2012 seroquel. jeg bruker seoquel,men det funker ikke på søvnen lenger. kan heller ikke øke dosen. må nok ha noe med trekant 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Tolvon? Truxal? 0 Siter
leni76 Skrevet 27. september 2012 Forfatter Skrevet 27. september 2012 Tolvon? Truxal? blir veldig kvalm av tolvon og truxal har jeg brukt i mange år og det hjelper ikke for søvnen. prøv det meste av antipsyk og stemningsstabiliserende.. er bipolar. 1 Siter
Franzeska Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Legger du deg og står opp til samme tid HVER dag? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Hva med å få behandling for grunnen til søvnproblemene? Er ikke bare å pøse på med sovemedisin, det løser ikke problemet men skjuler dem på kort sikt. F.eks om det er angst som gjør det burde du få behandling for det. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Hei. Hva om du for en privatlege, eller spør fastlegen din. Han setter PROPOFOL i åra de, slik legen til Micael Jackson. Da fikk han sove. Du kan jo legge det fram for fastlegen din :-) :-) 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 jeg bruker seoquel,men det funker ikke på søvnen lenger. kan heller ikke øke dosen. må nok ha noe med trekant Jeg bruker Sarotex, som jeg får lov til å øke inntil en viss dose når den blir ineffektiv. Skulle jeg da fortsatt trenge sovemedisin, kan det funke å finne seg i noen søvnløse netter og gå tilbake til Sarotex. Evt. veksle mellom Tolvon og Sarotex. Har funka for meg i alle fall. Også har man jo Nozinan dan - hvilket jeg vil kalle dynamitt. Det kan gi en forferdelig hangover. Men vi er ulike, og noen tar det med god effekt. 0 Siter
serenity777 Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Den beste sovemedisinen heter flunipam, også solgt under navnet rohypnol før i tiden. Men pga att det er populært blandt narkomane, så er det ganske vrient å få av lege. Det var A preparat, nå er det vel på vei til å bli avregistrert, vet ikke om det fortsatt er å få tak i. Men spør du legen så håper jeg du har en tolerant en. For da jeg spurte om å få det till tannbehandling av min forrige fastlege så h.n rart og surt på meg, og svarte det er narkotika det. Hehe, jeg fikk det til slutt av psykiater, da måtte jeg hente en og en pille før tannbehanldling. (det er foretrukket av tannleger som spesialiserer seg til å behandle pasienter med tannlegeskrekk). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.