Gå til innhold

Se på dette her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lev Tolstoj

«Alle lykkelige familier ligner hverandre, hver ulykkelig familie er ulykkelig på sin egen måte.»

Hvis en tenker etter, er dette et genialt utsagn som stemmer. Mannen som kom med disse ord er Russlands største forfatter - Lev Tolstoj (1828-1910).

Selv om han døde for over 100 år siden, er dette utsagnet like aktuelt idag.

Kunne ønske den Norske befolkning kunne tygge litt på det utsagnet.

Stemmer så godt - en professor i Psykiratri kunne det sagt samme - fått credit for det også.

Men det er sant :«Alle lykkligelige familier ligner hverandre. Hva vi de ha: Fint hus i et fin strøk, fin bil (status),god inntekt og vanker i sammer omgangskrest. Stor Hytte ved sjøen,eller i fjellet - eller begge deler.Flått båt såklart...og alt det som du kan bruke uhemmet på hva det skal være: moteklær, dyr parfyme ..osv.

Dette fenomenet går igjen i hele verden.

»Men hver ulykkelig familie er ulykkelig på sin egen måte.».

Trenger jeg si noe mer om den siste påstanden ?

Tror folk skjønner den....

– Olav Femte

Videoannonse
Annonse
Gjest Moderator
Skrevet

Dette er tredje innlegget med samme tema som du poster her.

Dessuten fortsette du å poste på psykiatri til tross for oppfordringer om at slike ting legges på Åpent forum.

Skrevet

Dessuten fortsette du å poste på psykiatri til tross for oppfordringer om at slike ting legges på Åpent forum.

Begyner det å i u behagelig?

Skrevet

Hvis det kom inn 3 ganger, må det være en feil.

Skrevet

Begyner det å i u behagelig?

På tide at du tar et hint og slutter å spamme forumet med alt mulig dritt.. gå en tur ut eller noe forferdelig plagsomt med all den søpla du legger inn synes jeg. Burde heller lagt det på åpent.

Skrevet

Hvis det kom inn 3 ganger, må det være en feil.

''Hvis det kom inn 3 ganger, må det være en feil.''

Det må i så fall være din feil.

Skrevet

På tide at du tar et hint og slutter å spamme forumet med alt mulig dritt.. gå en tur ut eller noe forferdelig plagsomt med all den søpla du legger inn synes jeg. Burde heller lagt det på åpent.

Hvis du ser på all søpla som kommer inn her - er jeg en mygg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...