Gjest kvinne over 40... Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Bruker 250 mg Lamictal mot bipolar lidelse og har nå nylig trappet ned fra 20 mg til 10 mg Cisordinol. ( For paranoide tanker, mistenksomhet og tankekjør..) Er så redd for å ikke få sove at jeg har tatt ca 11 mg Imovane de tre siste kveldene. Har en historie med misbruk av Imovane og er redd jeg skal havne der igjen.. Mitt spørsmål er om jeg burde øke til 20 mg Cisordinol igjen og kutte ut Imovane? Tenker bare på å gjøre det til psykiateren min er tilbake fra ferie slik at høstferien min ikke blir ødelagt. ( Har barn...) Eller er det ikke så farlig om jeg bruker Imovane noen uker..? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, det er vel på en måte tilbakeslag å gå tilbake til 20 mg Cisordinol også.. Tusen takk hvis du kan svare.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Kanskje du kan gjøre noe med tankene dine om hvor katastrofalt det er om du sover noe mindre noen netter? 0 Siter
Gjest kvinne over 40... Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Kanskje du kan gjøre noe med tankene dine om hvor katastrofalt det er om du sover noe mindre noen netter? Har du noen tips til hvordan jeg skal klare det..? Er veldig redd og engstelig for å ikke få sove.. Føler meg fortapt.. 0 Siter
frosken Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Har du noen tips til hvordan jeg skal klare det..? Er veldig redd og engstelig for å ikke få sove.. Føler meg fortapt.. Jeg vet ikke om det overhodet kan være til hjelp for deg å tenke på det, men svært mange voksne får lite søvn flere netter pr uke. Det er ikke uvanlig å måtte gå på jobb etter kun noen få timers (f.eks. 3-4 ) søvn. Mindre søvn kan være slitsomt - både mens man ikke får sove og dagen etter - men det er sjelden noen katastrofe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.