Sør Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Dette er et brev til en lege ("over there"), og jeg tenkte at både brevet og svaret fra den stakkars legen er verd å lese! ;-) Det begynner: ''Jeg er legemiddel- og amalgamforgiftet. Jeg er uføretrygdet, spiser sunt og er slank og mye fysisk aktiv. Jeg prøver nå å avgifte meg, med et opplegg med et homeopatisk middel (Pleo chelate), et basisk tilskudd, basiske urteteer, cholin og diverse vit og min. Dette har hatt positiv effekt på mange symptomer, blir bl.a. veldig avslappet. Men til min forskrekkelse har oppdaget at jo mer basisk jeg blir, jo mer blir immunsystemet mitt redusert. Jeg har fått oppblomstring av sopp, bakteriell vaginose, urinveisinfeksjon, og i tillegg ble jeg slått ut at en kraftig forkjølelse/influensa. '' http://www.lommelegen.no/legesvar/meget-alternativt Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest smupp Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Hehe, nå begynte jeg virkelig å lure om om det var du, Sør, som hadde begynt med avgiftning! Innlegget har blitt delt mye på internett i det siste, og er absolutt verdt å lese. 0 Siter
Gjest a bjekke Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Den stakkars legen har virkelig måtte jobbe for honoraret. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Folkeopplysningen i kveld kl. 21.30 handler bl.a. om "avgifting" Forøvrig er innlegget fornøyelig :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Skrevet 1. oktober 2012 Folkeopplysningen i kveld kl. 21.30 handler bl.a. om "avgifting" Forøvrig er innlegget fornøyelig :-) Det foresvevde meg at du ville sette pris på det! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, er det er man kan begynne å snakke om å ha dårlig selvinnsikt? Stakkars lege.. synes igrunnen han greide å svare ganske godt for seg 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, er det er man kan begynne å snakke om å ha dårlig selvinnsikt? Stakkars lege.. synes igrunnen han greide å svare ganske godt for seg Hei, Men det som egentlig er litt interessant er hvor mye "feilinformasjon" som vedkommende faktisk "kan". Hun har jo tydeligvis virkelig satt seg inn, forsøkt å huske hva som er hva, og hva som påvirker hva. Det er, på en slags skremmende måte, faktisk ganske imponerende. At alt sammen er helt feil er jo trist - tenk hvor mye reell kunnskap hun kunne hatt om ordentlig medisin hvis hun hadde satt seg inn i det! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Hei, Men det som egentlig er litt interessant er hvor mye "feilinformasjon" som vedkommende faktisk "kan". Hun har jo tydeligvis virkelig satt seg inn, forsøkt å huske hva som er hva, og hva som påvirker hva. Det er, på en slags skremmende måte, faktisk ganske imponerende. At alt sammen er helt feil er jo trist - tenk hvor mye reell kunnskap hun kunne hatt om ordentlig medisin hvis hun hadde satt seg inn i det! Med vennlig hilsen Ser for meg ei dame i flagrende gevanter, og som lever et liv i herlig fornektelse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.