Gondor Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Finnes det noe positivt ved bp i nøytral fase, mener du? Er det noe vi kan bidra til verden med som ikke de "normale" kan? Forresten tror jeg alle er gærne. Det er bare graden av gæærnhet som bestemmer om det er funskjonsfall eller ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 ''Det er bare graden av gæærnhet som bestemmer om det er funskjonsfall eller ikke. '' Det er jeg ikke helt enig med deg i. Det er både graduelle og kvalitative forskjeller det her er snakk om , og enkelte typer problemer er av en helt annen type (kvalitativt) enn det "normale". 0 Siter
Gondor Skrevet 29. september 2012 Forfatter Skrevet 29. september 2012 ''Det er bare graden av gæærnhet som bestemmer om det er funskjonsfall eller ikke. '' Det er jeg ikke helt enig med deg i. Det er både graduelle og kvalitative forskjeller det her er snakk om , og enkelte typer problemer er av en helt annen type (kvalitativt) enn det "normale". Javel da, så får jeg vel gi deg rett etter nok et godt intellektult innlegg fra deg. :-) Uff. Håper jeg ikke sårer deg? Gjør jeg det? Men altså. Noen upsides i en bipolars neutrale faser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.