Gjest kvinne over 40... Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 med tankene mine om at det er katastrofalt om jeg ikke får sove eller sover dårlig et par netter.. NHD og frosken har helt rett, det er dette jeg er så fryktelig redd for.. ligge våken ( og "høre" at noen som ikke skulle ha vært der kommer.. Fare og utrygghet..) Redd for tankene og følelsene som svirrer i hodet når jeg ligger våken/sover dårlig.. Kanskje jeg kan møte dagene og uka som kommer uten Imovane rus..? Har dere tro på meg? Jeg vet at det er jeg selv som må ha tro på meg selv og "gjøre jobben".. Men trenger litt støtte.. Ha en fortsatt fin helg. 0 Siter
Liljana Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 ''Redd for tankene og følelsene som svirrer i hodet når jeg ligger våken/sover dårlig..'' Jeg har hatt det på lignende måte å ikke orke å ligge aleine med egne tanker i nattemørket. Løsningen var å slå på lyset og lese til jeg ble trøtt nok til å sove igjen eller til det ble morgen. Det går fint an å hopper over sovingen en natt eller to da blir en enda trøttere og det blir enklere å sove i de etterfølgende netter. Det er bare om å gjøre å ikke sove på dagtid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.