Gå til innhold

NHD-Andre.. Kanskje jeg kan gjøre noe...

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne over 40...
Skrevet

med tankene mine om at det er katastrofalt om jeg ikke får sove eller sover dårlig et par netter.. NHD og frosken har helt rett, det er dette jeg er så fryktelig redd for.. ligge våken ( og "høre" at noen som ikke skulle ha vært der kommer.. Fare og utrygghet..) Redd for tankene og følelsene som svirrer i hodet når jeg ligger våken/sover dårlig..

Kanskje jeg kan møte dagene og uka som kommer uten Imovane rus..?

Har dere tro på meg? Jeg vet at det er jeg selv som må ha tro på meg selv og "gjøre jobben".. Men trenger litt støtte..

Ha en fortsatt fin helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Redd for tankene og følelsene som svirrer i hodet når jeg ligger våken/sover dårlig..''

Jeg har hatt det på lignende måte å ikke orke å ligge aleine med egne tanker i nattemørket. Løsningen var å slå på lyset og lese til jeg ble trøtt nok til å sove igjen eller til det ble morgen.

Det går fint an å hopper over sovingen en natt eller to da blir en enda trøttere og det blir enklere å sove i de etterfølgende netter. Det er bare om å gjøre å ikke sove på dagtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...