Caloni Makaroni Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg har skrevet her før, om kraftige skjelvinger i venstre arm, som sannsynligvis har vært relatert til bruken av Fontex. (Skjelvingene har tiltatt og avtatt med doseregulering.) Var til psykiater i begynnelsen av september, som seponerte Fontex, og satte meg på Wellbutrin og Lamictal. Det siste både fordi det er stemningsstabiliserende, men også fordi det er antiepileptika, og jeg har fått påvist uregelmessigheter i høyre hjernehalvdel ved EEG. Jeg var skjelvefri i ca to uker etter seponering av Fontex. Gikk rett på Wellbutrin 150 mg. Lamictal følger opptrappingsplanen i Felleskatalogen, jeg skal opp til 75 mg på mandag. Men: Nå tiltar skjelvingene igjen. Fortsatt kun i venstre arm. Startet helt i det små for et par uker siden, bare såvidt synlig. I dag er første dagen hvor skjelvingene har vart mer eller mindre hele dagen. Det startet med en følelse av uvelhet og uvirkelighetsfølelse (dette kommer en sjelden gang i forbindelse med disse skjelveanfallene). Hva nå? Jeg nevnte for fastlegen på torsdag at skjelvingene såvidt har startet opp igjen. Han sa at jeg iallfall ikke fikk øke Wellbutrin foreløpig, men at vi må se an hvordan det er med skjelvingene. Kan det være at jeg har samme reaksjon på Wellbutrin og Fontex? Har du noen råd å komme med? Jeg har vært igjennom denne tiltakende fasen flere ganger allerede - fordi jeg har trappet opp og ned på Fontex. Jeg har nå vært i en fase hvor det ikke plager meg noe særlig, men i dag var første dagen jeg også fikk ubehag av det. Det kommer antakelig til å fortsette å tilta, dersom det følger likedan mønster som ellers. Psyken er meget fin nå - helt stabil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.