Gjest Vanskelig dette Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg jobber 100% og går til samtaler med psykolog på dps. Først mente sjefen min jeg måtte ta det som fleksitid og jobbe det inn igjen. Snakka litt med en tillitsvalgt som mente jeg burde få det som velferdspermisjon og ba meg ta det opp med leder på nytt. Det gjorde jeg og han har nå bedt meg fylle ut søknad om velferdspermisjon, og så skal han ta det opp i lederteamet. Men hva i alle dager skal jeg skrive? Hvor mye? I lederteamet sitter vel min leder, og ledere for et par tre fire andre avdelinger og øverste leder. 0 Siter
gullfisk Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Jeg tror du bare kan skrive: "jeg søker herved om velferdfspermisjon i x antall timer pr. uke, i x måneder (fram til jul f.eks) for å gå til nødvendig behandling. Mvh ". Send en epost til fagforeningsrepresentanten og spør om det er tilstrekkelig. Etter jul søker du på nytt. 0 Siter
Gjest vanskelig dette Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Jeg tror du bare kan skrive: "jeg søker herved om velferdfspermisjon i x antall timer pr. uke, i x måneder (fram til jul f.eks) for å gå til nødvendig behandling. Mvh ". Send en epost til fagforeningsrepresentanten og spør om det er tilstrekkelig. Etter jul søker du på nytt. Hmm.. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.