Gå til innhold

Søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 år og får aldri sove om nettende. Uansett hvor tidlig eller sent jeg står opp så får jeg ikke sove før alt for sent på nettende. noen ganger får jeg ikke sove i det hele tatt. Jeg har hørt at det er normalt i min alder, men det går veldig mye utover både hummør og konsentrasjonen min. Jeg har lest mye på nettet og prøvd nesten alt jeg har kommet over, men sove det får jeg ikke. Til normalt er jeg kjempetrøtt hver kveld men får alikevell ikke sove før normalt rundt klokken fire. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest luftslott
Skrevet

Be om time hos fastlegen din, fortell hva du sliter med og be om å få prøve melatonin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...