Gjest marty19 Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Hei. Jeg er en jente på 19 år som har veldig vondt i venstre bryst. For en stund siden føltes det ut som det var en slangs strålinger fra brystet og nedover til armen. Jeg har blitt veldig tung pustet og føler ikke jeg får pustet ut som jeg skal! Innimellom kommer det litt hvitt ut av brystvorten, men det er ikke mye. Kan dette tyde på kreft? Hilsen en ganske redd jente 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Når det kommer væske fra brystvorten uten at man er gravid bør man ta seg en tur til legen så bestill time i dag du. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg synes også du skal gå til legen!! Men bittelitt væske tror jeg da kan være normalt, det behøver ikke være noe farlig. Men: du må sjekke det. Lykke til 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Du skal bestille legetime for dette i dag! Det viktigste å avklare er smertene og tungpustheten. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Det er en godt bevart hemmelighet blant kvinner at det er helt normalt med litt væske fra brystvortene. Hvis den blir blodblandet eller brunlig, så kan det være et dårligere tegn. Smerter i brystet pga kreft er også veldig uvanlig, i hvert fall før en eventuell kul er så stor at den kjennes tydelig. Så jeg tror du kan ta det med ro i forhold til kreft. Det er imidlertid ikke greit at du plages såpass med pusten som du sier, og med smerter i bryst og arm, så jeg ville ha tatt en tur til fastlegen for å se om det kan være noe det er greit å ordne opp i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.