Sør Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Sykehuset hun ble scannet på. Og behandlet sykehuset henne? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Og behandlet sykehuset henne? Med vennlig hilsen Nei, kreften var forsvunnet ved neste bilde. Det er jo ikke noe bevis selvsagt, men jeg tørr liksom ikke å la være å tro på det. 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Nei, kreften var forsvunnet ved neste bilde. Det er jo ikke noe bevis selvsagt, men jeg tørr liksom ikke å la være å tro på det. ''Nei, kreften var forsvunnet ved neste bilde. Det er jo ikke noe bevis selvsagt, men jeg tørr liksom ikke å la være å tro på det. – poncho'' Da var det en skygge eller noe annet på bildet. Slikt skjer. Du kan være meget sikker på at det ikke var noen "fjernhealing" som gjorde noe. Det er også særdeles umoralsk for en healer å forsøke seg på noe slikt. Med vennlig hilsen 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 ''Tror dere på dette? Har en kompis som er meget syk og døende. Lurer på om jeg skal få noen til å fjern-heale han? Blir han da roligere? Jeg vet ikke om jeg tørr å la være heller, for tenk om det virker?'' Nei, dette er bare tullball. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 ''Nei, kreften var forsvunnet ved neste bilde. Det er jo ikke noe bevis selvsagt, men jeg tørr liksom ikke å la være å tro på det. – poncho'' Da var det en skygge eller noe annet på bildet. Slikt skjer. Du kan være meget sikker på at det ikke var noen "fjernhealing" som gjorde noe. Det er også særdeles umoralsk for en healer å forsøke seg på noe slikt. Med vennlig hilsen Du kan ha rett, det er bare jeg som føler meg veldig "overnaturlig" på en måte. Greier ikke å beskrive det, ser at det kanskje ikke er helt friskt å være sånn som jeg er nå. Blir litt "sånn" når det skjer veldig mye, tåler lite stress virker det som. Jeg får prøve og roe ned litt igjen, så kanskje jeg tenker og føler litt annerledes. Takk for svar :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Du kan ha rett, det er bare jeg som føler meg veldig "overnaturlig" på en måte. Greier ikke å beskrive det, ser at det kanskje ikke er helt friskt å være sånn som jeg er nå. Blir litt "sånn" når det skjer veldig mye, tåler lite stress virker det som. Jeg får prøve og roe ned litt igjen, så kanskje jeg tenker og føler litt annerledes. Takk for svar :-) Hei, Ja, det er ikke virkelig, men folk som vil utnytte deg. Ikke la deg utnytte. Med vennlig hilsen 0 Siter
skipohoi Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Hei, Poncho! Jeg er noe skeptisk til fjernhealing, men det er likevel facinerende å lese bøkene om "Snåsamannen". For egen del hadde eg meget vondt i ryggen under "Dyrsku`n i Seljord" i år 2000. Der var det en healer som hjalp meg å rette opp "energibanene" som han så. De 200 kr ga valuta igjen varig for min del. Har aldri hatt vondt siden og eg har på mange måter et "belastende" yrke, men også et varierende yrke som virker positivt. Det som er det komplette tullballeri, etter mitt syn, er når selv "lekfolk" over en lav sko karakteriserer healing som tull og tøys. De avviser det blankt. Selv om mange opplever gang på gang, på gang at det virker. Det er uansett vanskelig å "helbrede" en døende person, men det kan vel og vere snakk om å gi en så "verdig" død som mulig. Lykke til, :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Hei, Poncho! Jeg er noe skeptisk til fjernhealing, men det er likevel facinerende å lese bøkene om "Snåsamannen". For egen del hadde eg meget vondt i ryggen under "Dyrsku`n i Seljord" i år 2000. Der var det en healer som hjalp meg å rette opp "energibanene" som han så. De 200 kr ga valuta igjen varig for min del. Har aldri hatt vondt siden og eg har på mange måter et "belastende" yrke, men også et varierende yrke som virker positivt. Det som er det komplette tullballeri, etter mitt syn, er når selv "lekfolk" over en lav sko karakteriserer healing som tull og tøys. De avviser det blankt. Selv om mange opplever gang på gang, på gang at det virker. Det er uansett vanskelig å "helbrede" en døende person, men det kan vel og vere snakk om å gi en så "verdig" død som mulig. Lykke til, :-) Det finnes ikke noe annet enn "lekfolk" hva angår healing, ettersom det ikke fungerer, og ingen derfor kan påberope seg å være ekspert i det. Ikke bare det, at folk blir bedre etter healing/ofring av geiter/osv og alt det andre skyldes placebo, og ikke at ofringen av geiter gjør noe godt for pasienten. Ellers er det greit å ikke sette flere idéer i hodet på folk som allerede skriver at de sliter med overtro. Med vennlig hilsen 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg tenkte å fjernheale han uten at han vet om det selv. Er det stygt gjort synes du? Han får masse omsorg og god hjelp ja i tillegg. Hei! Om noen fjernhealet meg ville jeg ikke brydd meg om det, men jeg ville syntes det er dumt å sløse bort penger på tull som ikke virker. Jeg har problemer med å forstå at noen kan tro på sånt. Hvis det var så enkelt hva trenger man så helsevesen for? Virker den healingen bare av og til og tilfeldig? Ja du er overtroisk, mange er jo det, men man kan velge å være mer fornuftig. 0 Siter
skipohoi Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Det finnes ikke noe annet enn "lekfolk" hva angår healing, ettersom det ikke fungerer, og ingen derfor kan påberope seg å være ekspert i det. Ikke bare det, at folk blir bedre etter healing/ofring av geiter/osv og alt det andre skyldes placebo, og ikke at ofringen av geiter gjør noe godt for pasienten. Ellers er det greit å ikke sette flere idéer i hodet på folk som allerede skriver at de sliter med overtro. Med vennlig hilsen Om en er interessert i dette, så har en vel en peiling på hva som er "useriøst" i bransjen. Men en gang må jo være første gangen. Min erfaring er at selve healing-kraften ligger hos healeren og at det er alfa omega at en finner en flink healer/ healerinne. Dette er jo ikke noe "alle" kan. At en er overtroisk kan være positivt, det er ikke om å gjøre å vri alt negativt, å ha fleire ideer å tenke lenger enn nesen rekker er iallefall udelt positivt der eg "kommer fra". Nok en gang, lykke til, trådstarter.. 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Om en er interessert i dette, så har en vel en peiling på hva som er "useriøst" i bransjen. Men en gang må jo være første gangen. Min erfaring er at selve healing-kraften ligger hos healeren og at det er alfa omega at en finner en flink healer/ healerinne. Dette er jo ikke noe "alle" kan. At en er overtroisk kan være positivt, det er ikke om å gjøre å vri alt negativt, å ha fleire ideer å tenke lenger enn nesen rekker er iallefall udelt positivt der eg "kommer fra". Nok en gang, lykke til, trådstarter.. Hele bransjen er useriøs, fordi den baserer seg på noe man vet (eller kan finne ut, hvis man undersøker) ikke fungerer. Det er sikkert en del der som "bryr seg om mennesker", men behandlingen fungerer likevel ikke. Etter Folkeopplysningsprogrammene på TV har heldigvis flere og flere forstått dette. Hvis du ønsker å diskutere mer, la oss ta det i en annen tråd. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Healing er det komplette tullballeri. Ingen kan heale, langt mindre fjernheale. Hva tenker du om Snåsamannen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.