Gå til innhold

uren hud

Gjest misscarebear

Anbefalte innlegg

Gjest misscarebear
Skrevet

hei! jeg er en jente på 15 som i to år har hatt uren hud på rumpa og i det siste små røde prikker som kommer og går på venus. Tror det startet rundt samme tid som jeg fikk menstrasjon så vet ikke om det er noen sammenheng der. Har også veldig uren hud i ansiktet som jeg har problemer med å bli kvitt. Dette gir meg lavere selvtilitt når det kommer til kroppen så jeg trenger råd om hva jeg burde gjøre. Om det er en krem eller noe lignende jeg burde begynne med. Håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Å ha kviser på baken høres fryktelig ubehagelig ut. Ikke er det morsomt å ha dem i ansiktet heller. Jeg fikk skrevet ut tetrasyklingtabletter av legen da jeg var ung og hadde acne. Da forsvant alle kviser. Noen p-piller kan også hjelpe.

Men snakk med fastlegen din før noe annet, istede for å begynne å eksperimentere med kremer etc selv. Det kan fort bli dyrt. Apotekene kan pushe på deg litt av hvert. Jeg hadde ikke stolt på dem.

Skrevet

Hei. Å ha kviser på baken høres fryktelig ubehagelig ut. Ikke er det morsomt å ha dem i ansiktet heller. Jeg fikk skrevet ut tetrasyklingtabletter av legen da jeg var ung og hadde acne. Da forsvant alle kviser. Noen p-piller kan også hjelpe.

Men snakk med fastlegen din før noe annet, istede for å begynne å eksperimentere med kremer etc selv. Det kan fort bli dyrt. Apotekene kan pushe på deg litt av hvert. Jeg hadde ikke stolt på dem.

Røde prikker på venusberget høres heller ikke bra ut. Få sjekke det hos legen. Og ikke sjener deg. De har stort sett sett alt fra før.

God klem til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...