Gå til innhold

NHD Kan jeg slutte helt nå?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Har brukt 25mg seroquel i 3 dager nå. Tidligere 50 mg.

Kan jeg slutte nå, eller er det for tidlig? Jeg svir så i munnen. Håpet at det ble bedre når jeg slutter helt.

Synes det er veldig dumt å slutte med de, for jeg har vært veldig bra nå både psykisk og har vært mindre trett på dagtid. Men jeg kan ikke gå slik som jeg har det nå heller. Det eneste jeg har fått for det er noe jeg sprayer i munnen for å lindre smerte, og noe for å øke spyttet. Men jeg blir ikke bra.

Du skrev tidligere at jeg ikke skulle slutte med de. Legen mente jeg skulle slutte. Selv vet jeg ikke, men nå har jeg ikke fått resept på nye, så da blir det å slutte. Noen bivirkninger må vi vel tåle, men hvor mye.

Føler meg veldig usikker på hvordan det blir. Er redd for å bli like trett igjen som jeg var. Nå har jeg fungert bra på jobb, og gledet meg til å gå på jobb. Det er ennå ca 9 mnd til før jeg får komme til psykiateren. Har du noen gode råd å komme med i mellomtiden?

Jeg vet at du ikke liker at jeg skriver om medisinendring, men jeg har ingen andre å spør.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, du kan slutte.

Det er nok eneste måten du kan finne ut om Seroquel er synderen.

Gjest bølger
Skrevet

Ja, du kan slutte.

Det er nok eneste måten du kan finne ut om Seroquel er synderen.

Ok. Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...