aka86 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei I midten av juni, var jeg på en jubileums-fest og hadde på meg sko med høye hæler. Da jeg skulle hjem fra festen gikk jeg over en plen, og klarte å dette med de høye hælene. Jeg fikk utrolig vondt over høyre fot, det er vel vrista det heter? Dagen etter klarte jeg nesten ikke gå på foten, det var utrolig vondt. Men i og med jeg klarte å gå på foten sånn passe, så gikk jeg ikke til legen. Jeg haltet i ca en uke, før jeg begynte å føle at foten begynte å bedre seg gradvis. Til slutt forsvant smertene. Men da jeg tok på meg de samme skoene i august igjen, begnte jeg å kjenne smerten over vrista igjen. Men det var kun når jeg hadde på de høhe skoene, ikke når jeg tok dem av. Så har jeg begynt å jogge for noen uker tilbake, men etter 2-3 km, begynner jeg å kjenne smerte over vrista som bare blir verre og verrre til lengre jeg jogger. I dag jogget jeg 4 km, å hadde utrolig vondt i slutten. Og så kjenner jeg smerten i foten en del dager etter. Kan jeg har brista noe i juni, i og med jeg føler smerte når jeg jogger nå? Bør jeg ikke jogge? Hvordan kan jeg få det til å bli bedre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384331-skade-p%C3%A5-vrista/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.