Gondor Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Henger meg på en interessant tråd litt lenger nede. Jeg har selv opplevd ¨å få panikk når jeg har hatt en dårlig dag. Paikk fordi jeg tenker. å nei, nå er jeg på vei ned i avgrunnene igjen. Skal man bare vente å se? Behandle det som en dårlig dag, som tristhet eller melankoli? Jeg prøver for bare livet å overleve denne triste dagen. Jeg har gjort en kattevask av huset og laget middag med nød og neppe. Ser virkelig frem til å legge meg. Spanderer på meg en sobril i kveld. Noen som kjenner seg igjen? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Har hatt det sånn i dag selv. Føltes nesten som jeg ikke skulle overleve dagen. Så ja, kjenner meg igjen. Da er det bare å ta medisinen sin og få litt søvn før neste dag "truer". En får trøste seg med at det går over, men det er ikke like lett å tro på når det er som verst. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 Har hatt det sånn i dag selv. Føltes nesten som jeg ikke skulle overleve dagen. Så ja, kjenner meg igjen. Da er det bare å ta medisinen sin og få litt søvn før neste dag "truer". En får trøste seg med at det går over, men det er ikke like lett å tro på når det er som verst. Satser på at morgendagen blir bedre. Har en del morsomme gjøremål som venter meg. Det burde hjelpe. Skal bade før jeg legger meg. Har ikke åndnærværelse til å lese. Det hadde garantert hjulpet. Leve seg inn i en annen verden. Salve for sjelen. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Satser på at morgendagen blir bedre. Har en del morsomme gjøremål som venter meg. Det burde hjelpe. Skal bade før jeg legger meg. Har ikke åndnærværelse til å lese. Det hadde garantert hjulpet. Leve seg inn i en annen verden. Salve for sjelen. Morsomme gjøremål burde hjelpe på ja. Det å leve seg inn i en bok er positivt, om en har mulighet til det. Uansett bør det være nye muligheter for positive opplevelser i morgen. Håper du får sove godt! :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 Morsomme gjøremål burde hjelpe på ja. Det å leve seg inn i en bok er positivt, om en har mulighet til det. Uansett bør det være nye muligheter for positive opplevelser i morgen. Håper du får sove godt! :-) Takk og i lige måde! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Rekker opp hånden. Kjenner meg veldig godt igjen. Bortsett fra at jeg aldri hadde greid å vaske huset når jeg har en dårlig dag.' Alle mennesker tror jeg har dårlige dager, men jeg tror at psykisk psyke har enda dårligere dager. Det må vi lære oss å leve med? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 Rekker opp hånden. Kjenner meg veldig godt igjen. Bortsett fra at jeg aldri hadde greid å vaske huset når jeg har en dårlig dag.' Alle mennesker tror jeg har dårlige dager, men jeg tror at psykisk psyke har enda dårligere dager. Det må vi lære oss å leve med? Tror det ja, med mindre det er første dag på en heidundranes nedtur. Man får vel tåle det da og? 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Satser på at morgendagen blir bedre. Har en del morsomme gjøremål som venter meg. Det burde hjelpe. Skal bade før jeg legger meg. Har ikke åndnærværelse til å lese. Det hadde garantert hjulpet. Leve seg inn i en annen verden. Salve for sjelen. Høre på lydbok mens du bader? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 Høre på lydbok mens du bader? Er ikke det farlig? 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Er ikke det farlig? Om man får vann på apparater som ikke tåler det er det selvsagt ikke heldig, men det fins jo vanntette alternativer? http://gdx.no/vanntett-mp3-spiller.html Eller man kan gjøre ting vanntett med noe sånt: http://no.airshoppen.com/produkter/boutique/elektronikk_og_foto-5020/vanntett_holder_for_mp3_spiller_iphone-8779.aspx 0 Siter
Gondor Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Skrevet 3. oktober 2012 Om man får vann på apparater som ikke tåler det er det selvsagt ikke heldig, men det fins jo vanntette alternativer? http://gdx.no/vanntett-mp3-spiller.html Eller man kan gjøre ting vanntett med noe sånt: http://no.airshoppen.com/produkter/boutique/elektronikk_og_foto-5020/vanntett_holder_for_mp3_spiller_iphone-8779.aspx Kult! Ikke var det så overvettes dyrt heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.