Gå til innhold

Tristhet vs depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger meg på en interessant tråd litt lenger nede.

Jeg har selv opplevd ¨å få panikk når jeg har hatt en dårlig dag. Paikk fordi jeg tenker. å nei, nå er jeg på vei ned i avgrunnene igjen.

Skal man bare vente å se? Behandle det som en dårlig dag, som tristhet eller melankoli?

Jeg prøver for bare livet å overleve denne triste dagen. Jeg har gjort en kattevask av huset og laget middag med nød og neppe. Ser virkelig frem til å legge meg. Spanderer på meg en sobril i kveld.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest fruitcake
Skrevet

Har hatt det sånn i dag selv. Føltes nesten som jeg ikke skulle overleve dagen. :P Så ja, kjenner meg igjen. Da er det bare å ta medisinen sin og få litt søvn før neste dag "truer". En får trøste seg med at det går over, men det er ikke like lett å tro på når det er som verst.

Skrevet

Har hatt det sånn i dag selv. Føltes nesten som jeg ikke skulle overleve dagen. :P Så ja, kjenner meg igjen. Da er det bare å ta medisinen sin og få litt søvn før neste dag "truer". En får trøste seg med at det går over, men det er ikke like lett å tro på når det er som verst.

Satser på at morgendagen blir bedre. Har en del morsomme gjøremål som venter meg. Det burde hjelpe. Skal bade før jeg legger meg. Har ikke åndnærværelse til å lese. Det hadde garantert hjulpet. Leve seg inn i en annen verden. Salve for sjelen.

Gjest fruitcake
Skrevet

Satser på at morgendagen blir bedre. Har en del morsomme gjøremål som venter meg. Det burde hjelpe. Skal bade før jeg legger meg. Har ikke åndnærværelse til å lese. Det hadde garantert hjulpet. Leve seg inn i en annen verden. Salve for sjelen.

Morsomme gjøremål burde hjelpe på ja. :) Det å leve seg inn i en bok er positivt, om en har mulighet til det. Uansett bør det være nye muligheter for positive opplevelser i morgen. Håper du får sove godt! :-)

Skrevet

Morsomme gjøremål burde hjelpe på ja. :) Det å leve seg inn i en bok er positivt, om en har mulighet til det. Uansett bør det være nye muligheter for positive opplevelser i morgen. Håper du får sove godt! :-)

Takk og i lige måde!

Skrevet

Rekker opp hånden. Kjenner meg veldig godt igjen. Bortsett fra at jeg aldri hadde greid å vaske huset når jeg har en dårlig dag.'

Alle mennesker tror jeg har dårlige dager, men jeg tror at psykisk psyke har enda dårligere dager. Det må vi lære oss å leve med?

Skrevet

Rekker opp hånden. Kjenner meg veldig godt igjen. Bortsett fra at jeg aldri hadde greid å vaske huset når jeg har en dårlig dag.'

Alle mennesker tror jeg har dårlige dager, men jeg tror at psykisk psyke har enda dårligere dager. Det må vi lære oss å leve med?

Tror det ja, med mindre det er første dag på en heidundranes nedtur. Man får vel tåle det da og?

Gjest luftslott
Skrevet

Høre på lydbok mens du bader?

Skrevet

Høre på lydbok mens du bader?

Er ikke det farlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...