eksvimle Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 ..Hele tiden...!!! Har jo slitt med sosial angst hele livet tørr jeg påstå.... Men, jeg har soleklart blitt veldig mye bedre på de siste par årene. Jeg klarer jo faktsik å gå på butikken og handle nå. MEN... (og det er nesten så jeg ler av meg selv nå også...for jeg vet hvor tåpelig dette er...)....Jeg klarer ikke å ha mennesker bak meg.Jeg får ikke helt forklart det, men det er så ubehagelig. Jeg får helt panikk av det. Så i dag på butikken rykket jeg bakerst i køen uttalige ganger. (nesten ufattelig at jeg i det hele tatt kom meg ut til slutt...). Og jeg vet jo at hadde jeg bare stått der, så hadde jeg jo kommet meg ut mye, MYE raskere... Men, neida, jeg rykket bakover i køen gang på gang på gang.... Følte meg veldig dum. Og det må jo ha opplevds veldig merkelig for de andre i køen at jeg hele tiden gikk bak... Ikke vet jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Dette forslaget høres kanskje helt idiotisk ut, men det er godt ment i alle fall - hva om du stiller deg sidelengs i køen slik at du ikke har noen foran og bak, men på sidene? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Dette forslaget høres kanskje helt idiotisk ut, men det er godt ment i alle fall - hva om du stiller deg sidelengs i køen slik at du ikke har noen foran og bak, men på sidene? Det der var et utrolig godt forslag synes jeg, det enkle er ofte det beste. :-) 0 Siter
eksvimle Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Skrevet 3. oktober 2012 Dette forslaget høres kanskje helt idiotisk ut, men det er godt ment i alle fall - hva om du stiller deg sidelengs i køen slik at du ikke har noen foran og bak, men på sidene? Ikke mer idiotisk enn å hele tiden gå bakerst i køen....!!! Takk jeg skal prøve det neste gang. Jeg vet liksom ikke helt hvorfor jeg har det slik heller. Klarer bare ikke å ha noen rett bak meg...! Merkelig i grunnen! Tusen takk! 0 Siter
eksvimle Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Skrevet 3. oktober 2012 Det der var et utrolig godt forslag synes jeg, det enkle er ofte det beste. :-) Enig jeg... Skal prøves!!! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Dette forslaget høres kanskje helt idiotisk ut, men det er godt ment i alle fall - hva om du stiller deg sidelengs i køen slik at du ikke har noen foran og bak, men på sidene? Eller stå og vent til det ikke er noen kø og du verken får noe bak deg eller foran deg? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Eller stå og vent til det ikke er noen kø og du verken får noe bak deg eller foran deg? ''Eller stå og vent til det ikke er noen kø og du verken får noe bak deg eller foran deg?'' Det kommer sikkert noen nye bak ganske fort. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 ''Eller stå og vent til det ikke er noen kø og du verken får noe bak deg eller foran deg?'' Det kommer sikkert noen nye bak ganske fort. Jammen da er det bare å ta i bruk kognitive teknikker - er dette rasjonelt, hva er det verste som kan skje, hvordan klarer andre å ha folk bak seg, osv.... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Jammen da er det bare å ta i bruk kognitive teknikker - er dette rasjonelt, hva er det verste som kan skje, hvordan klarer andre å ha folk bak seg, osv.... ''Jammen da er det bare å ta i bruk kognitive teknikker - er dette rasjonelt, hva er det verste som kan skje, hvordan klarer andre å ha folk bak seg, osv....'' Dette vet nok de fleste, men om det var så lett så hadde neppe psykiske problemer eksistert. :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 ''Jammen da er det bare å ta i bruk kognitive teknikker - er dette rasjonelt, hva er det verste som kan skje, hvordan klarer andre å ha folk bak seg, osv....'' Dette vet nok de fleste, men om det var så lett så hadde neppe psykiske problemer eksistert. :-) Da tar man seg en tur til psykomannen eller -damen! 0 Siter
rose23 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Du fikk meg til å le her. Det må se merkelig ja. Jeg ELSKER å stå i kø liksom :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Dette forslaget høres kanskje helt idiotisk ut, men det er godt ment i alle fall - hva om du stiller deg sidelengs i køen slik at du ikke har noen foran og bak, men på sidene? Lurt syns jeg 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Dette forslaget høres kanskje helt idiotisk ut, men det er godt ment i alle fall - hva om du stiller deg sidelengs i køen slik at du ikke har noen foran og bak, men på sidene? Utrolig godt og enkelt forslag, tenker jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Eller stå og vent til det ikke er noen kø og du verken får noe bak deg eller foran deg? ''Eller stå og vent til det ikke er noen kø og du verken får noe bak deg eller foran deg?'' Det kan jo bli fryktelig begrenset når du kan gå i butikken og handle da - da er det vel bedre å prøve å gjøre noe med problemet slik at man kan handle når som helst? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.