rose23 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg bruker 200 mg zoloft og 15 mg remeron... Likevel er jeg energiløs, lei av alt og sliten. Drikker mye i perioder, bare for da får jeg en følelse av glede... at jeg lever. Jeg hadde en real opptur i vår, og ble psykotisk. Trodde jeg var den moderne utgava av Jesus og dreit meg skikkelig ut for flere, men ble "frisk" igjen uten medisiner o noe medisiner. Så var jeg på en måneds opplevelsestur i USA, men der skjedde det noe jeg opplevde som veldig traumatisk. En stor mann prøvde å dra av meg klærne utenfor et hotel. Han tok nøkkelkortet til døren, og det ble stordrama da jeg løp ned i resepsjonen. Masse politi og styr. Så tok en god venninne av meg livet sitt, og jeg sitter igjen med tusen spørsmål og dårlig samvittighet. Da hun ved en tidligere dårlig periode sa at det var jeg som "reddet" henne den gangen. Jeg savner alle som er døde, og synes det er idiotisk at jeg skal begynne å henge meg opp i dette nå. I allefall de som forsvant for mange år siden... Snakket med legen om elektrosjokk terapi, men han sa det ikke var så lurt i forhold til hukommelsesproblemer som kan oppstå. Jeg svarte at da skulle jeg heller knipe på strømgjerdet. Kan en bruke tre sorter antideepressiva? Hvordan skal en leve dette livet? Jeg er flink å hjelpe, støtte andre... Men meg selv vet jeg ikke... 0 Siter
MariMariMari Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg bruker tre typer antidepressiva. Dvs 2 antidepressiva og 1 stemningsstabiliserende: efexor, wellbutrin og Lamictal. Det er pykiater som har kommet fram til dette. 0 Siter
rose23 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Skrevet 3. oktober 2012 Jeg bruker tre typer antidepressiva. Dvs 2 antidepressiva og 1 stemningsstabiliserende: efexor, wellbutrin og Lamictal. Det er pykiater som har kommet fram til dette. Jeg måtte seponere Lamictal da jeg fikk kraftig allergiske reaksjoner :-( Men kanskje fikk jeg det da jeg ikke fikk noe opptrapping. Var en russisk lege som satte meg rett på 200 mg da jeg var innlagt. Utslettet og allergien kom et par måneder senere... Merker du stor forskjell med og uten lamictal? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.