Gjest nika83 Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Hei, jeg føler at jeg har behov for å prate med en fagperson. Tok det opp med legen min, men han bare avfeide meg. Jeg gikk gravid da og han mente det hadde med det å gjøre. Fikk et par fryktelige angstanfall for fødselen dæ jeg gikk gravid med mitt 2. Barn. Men jeg har så lenge jeg kan huske slitt med dårlig selvtillit, jeg føler at jeg ikke klarer noen ting og ikke er verdt så mye. Har fryktelige humørsvinginger også. Hvis jeg skal prate med legen om dette føler jeg meg så patetisk. Mvh nika 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Bud nr.1: Tar ikke fastlegen deg seriøst, bytt om du kan. 2: Angst er ikke patetisk, men ubehagelig og svært slitsomt. 3. Det finnes mye god og effektiv behandling der ute. En fornuftig lege ville henvise deg til en psykolog eller psykiater for skikkelig behandling. I påvente av behandling hos spesialist, skal også fastlegen kunne stille opp med samtaler ved behov. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.